קשר הצהובים מתכונן למשחק האחרון העונה שיערך בבלומפילד מול מכבי פ"ת, ומצא את הזמן לסכם את העונה

רגע לפני שיסיים את העונה עם טרבל היסטורי והנפת צלחת האליפות לעיני הקהל בבלומפילד, קשר מכבי ת"א, גל אלברמן, מצא את הזמן לסכם את העונה.

עוד באתר:

איך פאקו סיכם את העונה?

בחרו את שער העונה שלכם

https://www.youtube.com/watch?v=kLmhl2_bD74

Albermann

 

 

 "אנחנו השחקנים רוצים להודות לפאקו על העזרה שלו להשיג את המטרות", פתח אלברמן את דבריו. "הוא אסף אותנו ממקום לא קל ואנחנו צריכים להודות לו על העונה הזו".

"בדרך לצ'מפיונס בעונה שעברה חווינו תקופה לא קלה כעם, כי כל אחד הרגיש שהוא לא באמת יכול להתרכז. מקצועית קשה לנתח את העונה האחרונה. צריך מזל, יכולת גבוהה ולא נכון יהיה להגיד שזהות המאמן תכריע את הכף. שבועיים נוספים להכנה היו יכולים לעזור לנו כקבוצה. אנחנו חייבים את המנוחה כספורטאים וזה לא יהיה תירוץ לאם נעפיל או לא".

אחרי ההפסד בשבוע שעבר לבית"ר ירושלים, אלברמן מבהיר כי המטרות למשחק הבית האחרון שונות לחלוטין: "אנחנו ספורטאים ואנחנו רוצים תמיד לנצח. יצאנו בהרגשה לא טובה מטדי בשבוע שעבר בגלל ההפסד וזה ביאס לנו. להנות זה לנצח כי אני לא מכיר מישהו שמפסיד ונהנה".

לגבי העזיבה של הקפטן, שרן ייני, אמר הקשר: "היה לי קשה לראות את שרן שסיכם את התקופה שלו במכבי. עברנו ביחד רגעים פחות נעימים במכבי. אני שמח שהוא לקח את ההחלטה לעזוב כעת. היה לו חלק בלתי נשכח בבניה של מכבי תל אביב החדשה. עם כל העצב שהוא עוזב, אנחנו מחזיקים לו אצבעות ואני גאה בו. אנשים לא יודעים כמה הוא חשוב למועדון והוא משאיר חור שהרבה מאוד אנשים יצטרכו למלא, גם אני בינהם כי שרן היה מאוד משמעותי. אני לא מתעסק בכל נושא הקפטן. אני נכנס לנישה של שחקן ותיק שיעזור להוביל את הקבוצה עם הסרט קפטן או בלעדיו".