תגובתו של מנכ"ל מכבי תל אביב, מרטין ביין ביחס לשיבוץ משחקי המחזור האחרון בליגה

בתגובה להחלטת מנהלת הליגות מהבוקר בנוגע למועד ושעת משחק הבית האחרון של מכבי ת"א נגד מכבי פתח תקווה (יום שני ה-1.6), הביע מנכ"ל המועדון מרטין ביין את אכזבתו שלו בהודעה רשמית.

"מועדון הכדורגל מכבי ת"א מאוכזב מאוד מההתחשבות המועטה וההכרה בעובדה שההצלחה שלנו כמועדון מועילה לכלל הכדורגל הישראלי ולכן אנו בתחושה שהיינו אמורים לקבל תמיכה ולא לתת לנו להתמודד עם ראייה לטווח קצר.
 הבקשה הראשונית שלנו למנהלת להקדים את מועד המשחק מיום שני הקרוב בשעה 20:55 ואחריה הפנייה הנוספת נבעה מכמה סיבות.
למכבי ת"א יש יותר שחקנים בינ"ל מאשר לכל מועדון אחר בישראל ובהתחשב במשחק המכריע נגד בוסניה ב-12 ליוני סברנו כי מאמן הנבחרת והצוות שלו יהנו מימי המונוחה הנוספים של השחקנים במידה ומשחק הליגה האחרון ישוחק במועד מוקדם יותר.

מרטין ביין

ברגע שלוקחים בחשבון כי השחקנים אמורים לשוב לאימוני פתיחת העונה ב-21.6 וב-26.6 לקראת משחקי המוקדמות האירופיים שישוחקו ב-13/14 ליולי, ימי המנוחה שלהם מוגבלים עוד יותר. על פניו זה נראה אמנם כמו 48 שעות בלבד, אבל לאחר עונה ארוכה ומתישה אותה החלו השחקנים ביוני 2014 הפגרה מתקצרת מה שמעמיד את ההחלטה באור לא הגיוני בעליל.
התקדמות של הכדורגל הישראלי אמורה להיות מושגת באמצעות ההצלחה של הקבוצות הישראליות באירופה ללא קשר לזהות שלהן, לכן למיטב הבנתי יש לעשות הכל על מנת לסייע להן. אנו מתקשים להביע את גודל האכזבה שלנו כמועדון בעיקר לאור העובדה שבדיוק אותו הדבר קרה בשנתיים האחרונות וגם אז התעלמו מהבקשות שלנו. תאריך המשחק (יום שני) היא לא הבעיה היחידה למועדון אלא גם המועד שנקבע ל-20:55, שעה המגבילה את טקס הענקת הצלחת וחגיגות האליפות המתוכננות עובדה המחייבת אותנו לפעול בלוח זמנים מאוד צפוף ולשקול מחדש את התוכניות שהמנהלת כנראה תכננה עבורינו"