לאחר הזכייה בגביע המדינה שהשלים טרבל היסטורי ומתוק במיוחד, יואב זיו כתב טור מיוחד לאוהדי מכבי ת"א בו הוא מספר את אירועי השבוע החולף, והעונה בכלל דרך העיניים שלו. אתם מוזמנים להתרגש יחד עם מספר 14 בצהוב

ביום רביעי חווינו ערב מדהים. כאחד שזכה בדאבל עם בית"ר ירושלים והבקיע שני שערים מכריעים ברבע ובחצי הגמר, אני יכול לומר לכם שחווינו ערב ענק, ומשחק מטורף – פשוט חוויה לצופים ולכדורגל הישראלי. הקהלים של שתי הקבוצות מילאו כל פינה באצטדיון וסיפקו תפאורה מדהימה ועידוד מדהים. ראשית, ארצה לומר כל הכבוד להפועל באר שבע.יש להם שחקנים מצוינים ואנחנו מאחלים להם בהצלחה.

ZIV

למשחק עלינו עם הרבה חיסורים בהגנה שאילצו אותנו לאלתר אבל עמדנו בזה בצורה מדהימה. עלינו כיחידה אחת. לא של אחד עשר שחקנים, אלא של 24 שחקנים. בכל רגע מ-90 הדקות ששיחקנו, הרגשנו על הדשא את  החברים שלנו גם על הספסל וגם אלה שישבו ביציע ולא יכלו לשחק. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולשתף אתכם במשהו. באימון המסכם לקראת משחק הגמר, התברר לקרלוס גארסיה שהוא לא יוכל לשחק למרות כל הניסיונות שלו להתגבר על הפציעה, דבר שגרם לו לדמוע מכאב על כך שיחסר לקבוצה במשחק כל כך חשוב. קרלוס נחשב לשחקן זר, אבל החיבור שלו איתנו גם כאדם וגם כחבר לקבוצה, פשוט מדהים, אולי דרכו אפשר להסביר את הסיפור של הקבוצה שלנו. 

1

 

אנשים ממהרים לדבר ולהחליט מי מתאים לליגת האלופות ומי לא, אבל שוכחים שהליגה זה הלחם והחמאה שלנו. יש כאן חומר אנושי מדהים, שאנשים כמוני, כמו גל אלברמן וכמו שרן ייני שהיו כאן בתקופות הפחות טובות שהתחלנו לפני חמש שנים – יודעים להעריך את זה. במהלך המשחק, עצרתי, הסתכלתי ליציע והיו לי דמעות בעיניים. נזכרתי במה שפאקו אמר לנו לפני המשחק, שיש לנו הזדמנות לחיות את החלום, חלום של כל שחקן כדורגל מאז שהוא ילד. לרגע, הסתכלתי מלמעלה ובאמת הרגשתי שאני חי את החלום, כמו כל מי ששותף בחוויה הזו שנקראת מכבי תל אביב.

ואני חייב עוד מילה על שרן ייני שסוגר עשר שנים מדהימות במכבי. באופן אישי, הרגשתי שהגיע לו להניף לבד את הגביע כי הוא מסיים את התקופה שלו במכבי ומתקדם הלאה. אני בטוח שהוא יצליח בהולנד בגדול. אנחנו נהיה כאן כדי להחזיק לו אצבעות. העובדה שהוא אדם מדהים, רק מוסיפה לשחקן הנהדר שהוא ולאחדות ולמנהיגות שהוא הביא לחדר ההלבשה שלנו. גל אלברמן ואני מאוד התרגשנו מהמחווה. לשרן הייתה את הזכות והוא בחר לשתף אותנו וזה רגע שילווה אותי לכל החיים, בזכותו ובזכות המועדון המדהים הזה.