ביום שלישי (19/5) ערכה מכבי תל אביב את הטורניר המסורתי לזכרו של שחר בריקמן ז"ל במתחם קרית שלום. קבוצת הנוער המוערבת זכתה בגביע לאחר שגברה 2:4 על המקבילה מבני יהודה תל אביב

מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב ערך ביום שלישי ה-19/5 את משחק ההוקרה השנתי לזכרו של שחר בריקמן ז"ל, אוהד מושבע של הקבוצה. שחר ז"ל, בנו של גדעון בריקמן, בעבר יו"ר מכבי תל אביב ומועצת ההימורים בספורט נפטר בגיל 38 ממחלה קשה. מאז שנת 2009 קבוצת הנוער קרויה על שמו כמכבי תל אביב 'שחר' והיום אירחה הקבוצה בקרית שלום את בני יהודה במשחק המסורתי לזכרו.

מלבד משפחת בריקמן, נכח גם מנכ"ל המועדון מרטין ביין אשר כיבד את האירוע בנוכחתו, ואף נשא דברים לזכרו של שחר. המשחק עצמו נערך באווירה ספורטיבית ונגמר בתוצאה 2:4 לזכות מכבי תל אביב 'שחר'. הנוכחים זכו לראות נציגים רבים של קבוצת הנוער אשר זכתה באליפות הטרייה לפני כשבוע, וגם את דור העתיד של הקבוצה מנערים א', אשר צפויים לאייש את מקומם של השחקנים שיתקדמו מקבוצת הנוער.

בסיום המשחק נערך טקס בו קיבלו שחקני שתי הקבוצות מדליות שהעונקו על ידי בני הזוג בריקמן בצוותא עם מנכל המועדון מרטין ביין, כאשר את הניף דן גלזר, קפטן קבוצת מכבי תל אביב 'שחר'.