חגיגות הסיום אמש (ב') הביאו את השחקנים לחגיגה האחרונה באצטדיון בלומפילד המלא בקהל צהוב. בן חיים: "כשהיינו צריכים להופיע, הופענו"

לא מעט סיבות לשמחה נתנו לנו השחקנים של מכבי תל אביב במהלך עונת 2014/15. אמש (ב'), הגיעה החגיגה שאיגדה לתוכה את כל השמחות. גביע הטוטו, גביע המדינה והאליפות השלישית ברציפות, כל אלו נחגגו אמש באצטדיון בלומפילד המלא באוהדים צהובים שראו את הגיבורים שלהם חוגגים את סוף העונה המופלאה שנגמרה בטרבל היסטורי

נוסא איגיבור, ללא ספק אחד מגיבורי הטרבל התייחס לסיכום העונה האישי שלו, בה התייחס להגעה שלו לקבוצה, הזכייה וגם לרגעים הלא קלים שעברו עליו כשחקן ועליהם כקבוצה: "זו הייתה עונה מדהימה. קשה ומהנה. בסוף, בשביל זה שיחקנו. היה כאן מאמץ קבוצתי של השחקנים, המאמנים וגם האוהדים המדהימים ששבוע אחרי שבוע תמכו בנו. מה אפשר להגיד, שלושה תארים זה פשוט מדהים.

כשנשאל על הרגע הקשה שחווה העונה והרגע המתוק, התקשה הניגרי למצוא רק רגע אחד של אושר: "קשה לי לבחור רגע שמח כי כל העונה הייתה מדהימה. בתחילת העונה לא שיחקתי הרבה משחקים וזו הייתה התקופה הקשה בשבילי, במיוחד כשחקן שרגיל לשחק. ברגע שהדברים הסתדרו נהייתי שמח. זו הפעם הראשנה שאני זוכה בטרבל ואני מרגיש נהדר".

https://www.youtube.com/watch?v=Om6ctit93Nk

CAMPION

טל בן חיים שרשם באופן אישי עונה נהדרת, לא הסתיר את הרגשות שלו על העונה החולפת: "עונה מטורפת. אני מקווה שתחזור עוד עונה ולשם אנחנו מכוונים. חגגנו הרבה אבל זה מגיע לנו. עמדנו בכל המטרות שהצבנו לעצמנו, אם לא נחגוג עכשיו אז לא יהיה זמן אחר. אנחנו הולכים לפגרה קצרה ושוכחים מכל הטוב הזה לקראת העונה הבאה".

לא מעט רגעים מהעונה ילוו את השחקנים של מכבי ולחלוץ לא היה קל לבחור רגע אחד: "זו הייתה עונה ארוכה מאוד וקשה לבחור שני רגעים. אחד הרגעים הלא קלים היה כל הבלאגן שהיה אחרי הדרבי שפרץ אוהד של הפועל ועוד דברים לא חיובים שלא עוברים בתור שחקן כדורגל ועדיין, זו אולי העונה הכי טובה בקריירה שלנו כיחידים. הזכייה בגמר הגביע זה הרגע הכי מתוק העונה. אנשים אמרו שהתרגלנו לזכות באליפויות וזה לא נכון. הגביע הגיע אחרי הרבה שנים שהמועדון לא זכה וגם לי זה היה גם גביע ראשון בקריירה וזה היה כיף גדול. המשחק בגמר מסמל את העונה שלנו. כשהיינו צריכים להיות במקום הנכון בזמן הנכון הופענו. במילה אחת על העונה, אופוריה".