קשר הצהובים מצא את הזמן להיפרד מהקפטן שלו בתום המשחק האחרון שסיים עונה היסטורית עם הנפת צלחת אליפות שלישית

https://www.youtube.com/watch?v=Ax_c8tKt9nA

מכבי תל אביב מסכמת עונה. אחרי חגיגות הנפת הצלחת, גל אלברמן והקפטן שנפרד שרן ייני, מצאו את הזמן לסכם את העונה ההיסטורית.

"הכי קשה היה בתחילת העונה", אמר אלברמן שנזכר בקיץ האחרון. "מדובר ברגע הכי קשה עבורנו, מבחן העפלה לליגת האלופות והראש שלנו לא היה עסוק בכדורגל. היינו כל הזמן עסוקים בחדשות של מה שקורה בארץ והמצב הביטחוני. זה משהו שננצור לעד, הקושי הזה להתרכז בניסיון להעפיל ליגת האלופות כשהראש נמצא במקום אחר לגמרי. זה לא תירוץ אבל זה בהחלט היה רגע קשה. התעקשנו  להעמיד את עצמנו על הרגליים  להתרכז במטרות שהיו לנו וזה זכייה בכל התארים שנותרו, ואני שמח שהצלחנו לעשות את זה".

CAMPION

על העונה ההיסטורית:

"זו ללא ספק עונה היסטורית גם מבחינת תארים וגם מבחינת היכולת. אני חושב שספגנו הרבה ביקורות העונה לא כולן היו מוצדקות. צריך לזכור שהצגנו גם בהרבה רגעים כדורגל יוצא מן הכלל".

על הפרידה משרן ייני:

"נגמרו כבר המילים לומר לשרן. הלב עדיין כואב מעצם העזיבה. הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו. הוא משאיר חלל מאוד מאוד  גדול שאיש אחד לא יוכל למלא. נצטרך לחבר קבוצה של אנשים שיוכלו להיכנס לנעליים שהוא משאיר ואני מאוד מקווה שנצליח  לעשות את זה ושהוא יהנה לא פחות ממה שהוא נהנה כאן".

YEINI

שרן ייני, שזכה למחוות פרידה מרגשת עוד לפני המשחק הוסיף:

"החברה כל כך מלוכדים. זו קבוצה של חברים שאומרים את האמת בפנים כל הזמן מחזקים אחד את השני כל הזמן. זה החוזק של הקבוצה. אוהבים אחד את השני".

על הייחוד של הקבוצה העונה:

"יש הרבה דברים ייחודיים. יש סגנון עבודה ויש  יכולת, ויש אופי. והאופי התבטא שהוא ברצון העז של השחקנים לנצח כל משחק. לחזק אחד את השני מיום לפני המשחק ולדעת שננצח".