במשחקה הראשון במחנה האימון באוסטריה גברה הערב (ג') מכבי תל אביב על ווזדובאץ' הסרבית בתוצאה 0:3. המשחק הבא של הצהובים ישוחק ביום שישי מול דיוסגיורי

מה קורה במחנה? דיווחים יומיומים, תקצירים ממשחקי אימון, תמונות וראיונות כאן באתר הרשמי.

מכבי תל אביב רשמה הערב (ג') סיפתח מוצלח למשחק האימון הראשון של מחנה האימונים באוסטריה כאשר גברה 0:3 על ווזדובאץ' הסרבית במשחקו הראשון של סלאבישה יוקאנוביץ' על הקווים. הצהובים כבשו את שלושת השערים במחצית השנייה משער בודד של טל בן חיים וצמד של עדן בן בסט.

https://www.youtube.com/watch?v=50cyGi46qoQ

https://www.youtube.com/watch?v=mSCE2YyV8_w

עוד באתר:

קבלו אותו: הקפטן החדש

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

החלוץ שהיה מהבולטים במגרש אמר בסיום: "שמחים על הניצחון אבל זה לא הדבר הכי חשוב. רצנו שיחקנו ואנחנו צוברים כושר משחק. זה אימון שלישי שלנו ועובדים קשה. מחכה לנו עוד מחנה ארוך שבו נצטרך ללמוד את הדרישות של המאמן והרצונות שלו".

סלאבישה יוקאנוביץ' דיבר בסיום משחקו הראשון על הקווים כמאמן מכבי תל אביב על הדרך בה הוא רואה את המשחק והמשך המחנה של הצהובים: "זה היום השני שאנחנו עובדים ביחד. אנחנו מרוצים מההופעה אך מוקדם באמת כדי להסיק מסקנות. אנחנו בנקודת ההתחלה של טרום העונה ויחסית למשחק אימון, עשינו עבודה טובה. הקבוצה הזו מכהנת שלוש שנים כאלופת ישראל, אנחנו מצפים לעשות קפיצת מדרגה. זה המקום שלנו להשתפר וננסה להשתמש בכל הזמן כדי להיות יותר תחרותיים ויותר מאוזנים בדרך המשחק שלנו". 

במחצית הראשונה לא ראינו יותר מדי הזדמנויות לעבר השער, וגם ניסיונות בודדים של ברק יצחקי וגילי ורמוט לא הצליחו למצוא את המסגרת. במהלך המחצית הראשונה ביצע יוקאנוביץ' חילוף אחד בלבד כאשר הכניס את דור פרץ במקומו של קרלוס גארסיה.

GOAL

במחצית השנייה החליף המאמן את ההרכב כולו למעט גילי ורמוט ודור פרץ שנשארו על המגרש. ההרכב השני הצליח לעורר את המשחק ולהביא את המחץ אל משחק ההתקפה של מכבי. זה התחיל בדקה ה-51 כאשר מהלך קבוצתי נהדר של מכבי תל אביב הוביל לשער הראשון במשחק. חילוץ כדור של איגיבור הוביל לבישול מצוין של בן בסט לטל בן חיים שהעלה את מכבי תל אביב ל-0:1. בדקה ה-57 בן בסט לקח את תפקיד הכובש כשבעיטה של גילי ורמוט מתוך הרחבה נחסמה על ידי ההגנה שלא הצליחה לעצור את בן בסט שדחק את הכדור פנימה. בדקה ה-76 השלים בן בסט צמד כאשר כבש מהנקודה הלבנה לאחר שהוכשל בעצמו ברחבה של ווזדובאץ'.

BEN BASAT
TEAM