מכבי תל אביב תקיים הערב (ג', 19:00) את משחק ההכנה הראשון במחנה האימונים באוסטריה כשתפגוש את הקבוצה הסרבית. עדכונים חיים מהמשחק באתר הרשמי

מה קורה במחנה? דיווחים יומיומים, תקצירים ממשחקי אימון, תמונות וראיונות כאן באתר הרשמי.

מכבי נמצאת בעיצומו של מחנה האימונים שמקיימת הקבוצה בעיירה לאובן שבאוסטריה. יום האימונים השני במחנה החל עם ההודעה על מינויו של זהבי לקפטן הקבוצה שלאחריו ערכה הקבוצה אימון קל. הערב (ג') תקיים הקבוצה משחק אימון מול ווזדובאץ' הסרבית, כאשר המאמן הטרי של מכבי סלבישה יוקאנוביץ', יקבל הזדמנות ראשונה לראות את השחקנים שלו במשחק.

לשחקנים יהיה זה המשחק הראשון מבין שלושת המשחקים אשר צפויים להם במסגרת מחנה האימון. מלבד ווזדובאץ' הסרבית, תפגוש הקבוצה ביום שישי ה-3/7 גם את דיוסגיורי הסרבית ורגע לפני שתשוב לארץ תפגוש מכבי ביום שלישי ה-7/7 את העולה הטרייה לליגה הראשונה ברוסיה, אנדז'י מחאצ'קאלה.

עוד באתר

ערן זהבי הקפטן החדש של מכבי

העונה הקרובה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

https://www.youtube.com/watch?v=w7fK7vg8mWk

במהלך האימון התכוננו השחקנים לקראת משחק ההכנה הראשון היפגיש הערב את הקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ' מול היריבה מהליגה הראשונה בסרביה, ווזדובץ' בלגרד. היריבה הראשונה של מכבי בעונת 2015/16 מגיעה מבלגרד שבסרביה. ווזדובאץ' משחקת ב-'סופר-ליג' הסרבית שם סיימה את העונה שעברה במקום ה-12 מתוך 16 קבוצות. את הסרבים מאמן ברטיסלב זיוקוביץ' שמונה לעמדת המאמן בעונה הקרובה. כשחקן בילה את רוב הקריירה בקבוצת סמפדוריה האיטלקית.

המועדון הסרבי הוקם בשנת 1912, כאשר על דגלם מופיע דרקון אדום שממנו גם מגיע כינויה של הקבוצה, הדרקונים. את המועדון מעטרות שתי אליפויות סרביה בעונות 2003/04 ו- 2011/12.