ערן זהבי מונה הבוקר (ג') לקפטן החדש של מכבי תל אביב ויחליף בתפקיד את שרן ייני שעזב לויטסה. המועדון ימשיך במדיניות לפיה מספר שחקנים בכירים משמשים כקפטנים של הקבוצה

עוד באתר:

אל תפספסו את השער הנדיר של דור מיכה ממחנה האימונים

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

מה קורה במחנה? דיווחים יומיומים, תקצירים ממשחקי אימון, תמונות וראיונות כאן באתר הרשמי.

מכבי תל אביב שמחה להודיע על מינויו של ערן זהבי כקפטן הקבוצה ומחליפו של שרן ייני. זהבי יענוד את סרט הקפטן כאשר מדיניות המועדון לפיה מספר שחקנים בכירים מתפקדים כקפטנים של הקבוצה תמשך.

זהבי בן ה-27 פותח כעת את עונתו הרביעית במכבי תל אביב. הקשר הגיע למכבי תל אביב בשנת 2013 בחלון ההעברות של ינואר לאחר קדנציה בקבוצת פאלרמו האיטלקית. כבר בעונתו הראשונה זכה באליפות עונת 2012/13 כאשר שיחק כ-18 משחקים, כבש שמונה שערים ובישל ארבעה. העונה הראשונה של זהבי הייתה חימום להצגות שיגיעו בעונות לאחר מכן. בעונת 2013/14 שבר זהבי את שיא הכיבושים לשחקן בודד במכבי תל אביב כאשר כבש 29 שערים בליגה, ו-35 שערים בכל המסגרות, שעזרו למכבי לזכות באליפות השנייה ברציפות.

eran zahavi captain 2

בעונת הטרבל ההיסטורית היה לזהבי חלק מרכזי בהשגת שלושת התארים. מספר הכיבושים של הקשר שתופקד גם כחלוץ, עמד על כ-28 שערי ליגה ו-38 שערים בכל המסגרות, תוך כדי שהוא שובר את שיא הכיבושים הרצופים ומציב רף חדש של 17 משחקים בהם כבש השחקן ברציפות.