נבחרות, טורניר נערים, מוקדמות ליגת האלופות וגם יומהולדת מיוחד אחד. הכל לפניכם במדריך הרשמי לחודש יוני

ליגת העל הסתיימה, הקיץ החל רשמית ועונת הרחצה נפתחה בחופים. למראית עין נראה שאין יותר מדי כדורגל בחודש יוני שהחל לא מכבר, אך רגע לפני שאתם לובשים את בגדי הים וקופצים לחוף, הנה לכם את המדריך המלא לכל מה שמעניין אוהדים צהובים בחודש הקרוב. לגזור ולשמור

עוד באתר:

4.6 השיבה הביתה, שותפות חדשה ובגדי המלכים החדשים

בוקר מרגש עבר על מועדון מכבי תל אביב. טל בן חיים, הבלם הבינלאומי וקפטן נבחרת ישראל חוזר למועדון נעוריו וישחק בעונה הקרובה במדי הקבוצה בה גדל. חברת Hisense מצטרפת למשפחת מכבי כשותפה עסקית בהסכם חדש שנחתם בין הצדדים והחל מהעונה הקרובה יתנוסס הלוגו של Hisense על גבי המכנס של השחקנים. אם בתלבושות עסקינן, גם המדים החדשים של מכבי תל אביב לקראת עונת 2015/16 נחשפו היום (ה') כאשר חברת אדידס עיצבה במיוחד את התלבושות על פי הצבעים והאופי של המועדון הצהוב כחול.

TAL BEN HAIM MARTIN

 4-7.6 טורניר זאגרב

קבוצת הנוער המתחדשת של זיו אריה יוצאת לטורניר הכנה בקרואטיה לסוף שבוע ארוך בו יתמודדו מול קבוצות פאר בדמותן של בנפיקה (פורטוגל), דינמו זאגרב (קרואטיה), קליארי (איטליה), וקופנהאגן הדנית. מכבי תפתח את הטורניר היום כאשר תפגוש את דינמו זאגרב המקומית. מחר (ו') יפגשו הצהובים את קליארי האיטלקית ובמסגרת המחזור האחרון בשלב הבתים יפגשו החניכים של זיו אריה את אולימפיאקוס היוונית. עדכונים יומיים על תוצאות הקבוצה בטורניר תוכלו למצוא כאן באתר הרשמי של מכבי תל אביב.

7.6  הנבחרת הצעירה – ליכטנשטיין

הנבחרת הצעירה שלנו תפתח את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה ביום ראשון הקרוב (3.6) תחת הדרכתו של אריק בנאדו, המאמן הטרי. הנבחרת שלנו נמצאת באותו בית עם פורטוגל, יוון, הונגריה, אלבניה וכמובן ליכטנשטיין. בסגל הנבחרת נמצאים שני נציגים ממכבי בדמותם של דור פרץ ובן רייכרט, שינסו להוביל את הנבחרת לעבר כרטיס הכניסה לאליפות אירופה.

12.6 – נבחרת ישראל – בוסניה הרציגובינה

הקמפיין של אלי גוטמן והשחקנים בכחול לבן מגיע לשלבים המכריעים. לאחר פתיחה נהדרת של הקמפיין וצמד משחקים פחות מוצלחים, תצא הנבחרת למשחק חוץ חשוב מאוד מול הנבחרת הבוסנית אותה ניצחה בפעם הקודמת 0:3 בין היתר משערים של ערן זהבי וגילי ורמוט. אל המשחק הקרוב יצאו חמישה נציגים מסגל הקבוצה בדמותם של ערן זהבי, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, טל בן חיים ודור מיכה שקיבל זימון בכורה. גם הליגיונר הטרי ביותר, שרן ייני נכלל בסגל

TIBI

22.6 הגרלת הסיבוב הראשון והשני במוקדמות ליגת האלופות

הקמפיין האירופאי של מכבי תל אביב יחל רשמית בין 14-15/7, זהות היריבה של הצהובים בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות תקבע בהגרלה שתערך ב-22/6. האלופה הצהובה תחל את המסע של בסיבוב השני של המוקדמות, כאשר היא מדורגת וצפויה לקבל יריבה נוחה יותר, דבר שלא יעמוד לזכות מכבי בסיבוב השלישי.

30.6 ראדה פריצה חוגג יומהולדת

הויקינג השבדי שלנו יחגוג 35 קייצים ב-30.6. לא לשכוח לאחל לו מזל טוב!

PRICA RADI

כמובן, הקבוצה תשוב להכנות לקראת המשחק הרשמי שיפתח את העונה הבאה במוקדמות ליגת האלופות.