חלוץ מכבי תל אביב, ברק יצחקי, סיכם לשנתיים נוספות וימשיך ללבוש את המדים הצהובים – כחולים

ברק יצחקי, שסיכם את תנאיו במועדון לשנתיים נוספות, הגיע הערב (ב') לחנות הרשמית החדשה של המועדון במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון, שם חתם לאוהדים שרכשו את החולצה הרשמית החדשה לעונת 2015/16.

רוצים ללבוש את החולצה עם הספרה 10? כל אוהד אשר ירכוש את החולצה הרשמית לעונת 2015/16 ב-24 השעות הקרובות, יהנה מהדפסת השם ומהמספר של יצחקי על גב החולצה. ההטבה תנתן בחנות האונליין, בחנות בסינמה סיטי ראשון לציון ובחנות ברחוב דיזנגוף 147 תל אביב.

לרכישת החולצה של יצחקי,  לחצו כאן

https://www.youtube.com/watch?v=TomOSut2Udk

עוד באתר:

הכירו את היריבה: היברניאנס 

 יצחקי התייחס לחתימה בחנות הרשמית בראשון לציון: "לא היה לי ספק שאמשיך במכבי. אמנם הייתה הצעה באמצע אבל ידעתי בסופו של דבר שאחתום במכבי. הנושא עלה לפני כמעט שנה, אבל סמכתי על המערכת של מכבי תל אביב שעושה עבודה שקטה וטובה. הציפיות שלי מעצמי תמיד גבוהות. עצם זה שמצפים את זה ממני זה מחמיא לי. אני יודע מה אני יכול לתת ואני אוכל את הדשא כדי לתת לקהל ולמועדון רגעי נחת. זה לא יהיה פשוט, הסגל מצוין ויגיעו עוד שחקנים שיעשו את התחרות על ההרכב ללא פשוטה, אבל תחרות זה טוב לכולם. אני גאה להמשיך ללבוש את המדים של מכבי".

Ithaki‏

"אנחנו רצינו שהוא ישאר והוא רצה להשאר וזה עשה את החתימה לעניין פשוט" אמר מנכ"ל המועדון מרטין ביין.  "הוא חלק חשוב מהמועדון, מהקבוצה ומחדר ההלבשה, בטח בקרב האוהדים. מכבי תמיד רוצה להרים את הרף של האוהדים ונעשה את כל מה שאפשר כדי לחזק את הסגל. ברק תרם להתפחות של מכבי. יש עוד מספר דברים שאנחנו בוחנים שיעזרו להעמיק את הסגל".