המאמן הסרבי הוצג לראשונה בקריית שלום ופתח את ההכנות לעונה הקרובה: "מצפה לראות הרבה תשוקה"

עונת 2015/16 מתחילה באופן רשמי היום (ג') ואיתה עידן סלאבישה יוקאנוביץ' כמאמנה של מכבי תל אביב . הסרבי מוצג כעת במסיבות עיתונאים רשמית שלאחריה העביר את אימון הבכורה לשחקני מכבי, מלבד שחקני הנבחרת שקיבלו מספר ימים נוספים למנוחה. יוקאנוביץ' בן ה-46 שנחת ביום ראשון בארץ יפגוש לראשונה את השחקנים ויחל את ההכנות לעונת 2015/16.

https://www.youtube.com/watch?v=TU9cFKwyovE

עוד באתר:

קרויף מספר על המטרות העונה

מוכנים לעונה הקרובה? ריכשו את החולצה הרשמית לעונת 2015/16

המנכ"ל מרטין ביין והמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף נכחו גם הם במסיבת העיתונאים, כאשר ביין פתח ואמר: "אני שמחים להציג את המאמן החדש שלנו. אנחנו מצפים לעבוד איתו ולהשיג איתו הצלחות רבות".

יוקאנוביץ' פתח את דבריו ואמר: "אני שמח להיות פה. אני מעוניין לדבר על ההווה ולא על העבר. מכבי היו רציניים מאוד ואני שמח שיש לי את ההזדמנות הזו לפני. אני מגיעה לקבוצה מנצחת ולפנינו קיץ חשוב ועונה חשובה. אני מצפה לראות הרבה תשוקה בניסיון להשיג את המטרות שלנו באירופה. אני מאמן סרבי ולא אנגלי. זה לא מוזר שאני פה כי מכבי היא מועדון מפואר ומוכר. אני אוהב לקחת החלטות וזו ההחלטה שלקחתי. יש כאן מטרה אישית שלי שיכולה לשפר אותי"'.

ג

יוקאנוביץ' המשיך ואמר: "צפיתי בלא מעט משחקים של מכבי וראיתי את השחקנים. התחלתי לעבוד ויש עוד עבודה לפני. המסר שלי לאוהדים הוא שאני מצפה לעשות עבודה מקצועית שתשלב אנשים מקצוענים. אנחנו נחפש לשפר את מה שאפשר ואני רוצה שהאוהדים שלנו יתגאו בדרך המשחק שלנו. אני הולך לייצג את המדינה, את המועדון ואת הקבוצה. אני מבין את הצורך של מכבי להתקדם באירופה. עכשיו צריך לעבוד כדי להשיג את המטרה כי זה החלום שלי ושל המועדון. אפשר לשפר הכל. יותר בקצב המשחק, יותר בשליטה בכדור וזו המטרה שלי להפוך את הקבוצה ליותר יעילה עם הכדור וללא הכדור".

"אני בטוח שהקבוצה תוכל לשחק כדורגל יותר טוב תחת הדרכתי. כשאני מתחיל לעבוד בקבוצה אני ישר מחפש את הדרך לשפר את האנשים. אנחנו נמצא את הרמות שבהן נוכל לשפר את הקבוצה.יצא לי לעבוד במדינות נהדרות, זה המועדון השישי שלי בשש מדינות. אני לא מפחד להכיר מדינות חדשות.  יצא לי לאמן את ניקולה מיטרוביץ' אך לא יצא לי לדבר איתו עדיין".