לקראת המשחק מול מכבי פ"ת (ב', 20:55), שינעל את העונה ויסתיים בחגיגות הנפת צלחת האליפות, זה מה שצפוי לכם

אחרי שהנפנו את גביע הטוטו וגביע המדינה, עכשיו  זה הזמן להניף גם את צלחת האליפות. מחר (20:55) תארח מכבי תל אביב את מכבי פתח תקווה במשחק שיינעל את עונת 2014/15, ולא פחות חשוב, יהפוך גם לאירוע חגיגי בו נניף את צלחת האליפות ונחגוג עם השחקנים את הזכייה ההיסטורית בטרבל.

עוד באתר:

מי ברך את מכבי ת"א על הזכייה בטרבל?

גל אלברמן מסכם את העונה

7

מה צפוי לכם? החגיגות יחלו כשעתיים לפני הכניסה ליציעים עם מוזיקה שתקבל את פניכם ואיצטדיון בלומפילד שילבש צהוב לכבוד האירוע. בנוסף, יוצבו שלוש נקודות מכירה פזורות מסביב לאיצטדיון שם תוכלו להצטייד בחולצות משחק עם השם שלכם בעמדות הדפסה, וגם מחולצה מיוחדת שהוכנה במיוחד לכבוד הזכייה בטרבל ההיסטורי. מנהלת הליגות לכדורגל תחלק לכם כדורי ים מיוחדים מהם תוכלו ליהנות  בפגרה.

 לאחר שתתפסו את מקומכם בבלומפילד ותסיימו לעודד את השחקנים בחימום, נתפנה להפרד מהקפטן שלנו שרן ייני בטקס מרגש. אנחנו ממליצים לכם להביט אל המסכים לקליפ הפרידה המיוחד.

רגע אחרי הפרידה מהקפטן, תעניק המנהלת את פרס שחקן כדורגלן העונה של מנהלת הליגות לכדורגל על ידי אוהדי הקבוצה שזכו בתחרות הענקת הפרס למספר 7.

לאחר סיום המשחק, נתפנה לחגיגות האמיתיות. השחקנים ירדו לכמה דקות של התארגנות שבמהלכן תוכלו ליהנות מהבחירה שלכם לעשרת שערי העונה בתוספת סרטון מיוחד שיסכם את העונה ההיסטורית. במהלך הסירטונים איצטדיון בלומפילד הולך להשתנות מקצה לקצה בעזרת מופע לייזרים ופירוטכניקה במסיבה שתמשך עד חצות.

אתם תדאגו להגיע למשחק עם מיתרי קול תקינים. לכל השאר אנחנו כבר נדאג.

*הכניסה לאיצטדיון מותנת בהצגת כרטיס למשחק הצגת מנוי בתוקף

לקראת המשחק לפניכם מספר חידודי נהלים בנוגע להתנהגות ולהתנהלות באצטדיון:

– אנו מזכירים שכל ירידה לדשא תגרור עונשים כבדים על המועדון כולל הורדת נקודות. ירידה למגרש היא עבירה פלילית ותגרור מעצר מיידי על ידי משטרת ישראל. בנוסף, קבוצה שהורשעה בעבירת התפרצות קהל רב של אוהדים לשדה המשחק, יופחתו בפועל ממאזנה של הקבוצה 10 נקודות ליגה באותה עונת משחקים בה התקיים המשחק נשוא העבירה.

– עקב הצפי לאצטדיון מלא והבדיקות הקפדניות בכניסות, אנו מבקשים להקדים את בואכם כדי להימנע מתורים ארוכים. השערים ייפתחו בשעה 19:00.

– בכניסה לשערים ייערכו בדיקות קפדניות למניעת החדרת אמצעים פירוטכניים וחבלה מה שיכול לגרום לתורים בכניסות.

– אנו מבקשים להקפיד על הסדר ולהימנע מקריאות גזעניות וגילויי אלימות אשר ייגררו מעצרים על ידי משטרת ישראל.

– לא תותר כניסת אוהדים הנמצאים תחת השפעת אלכוהול למתחם האצטדיון, מי שייתפס כרטיס המנוי/כרטיס יילקחו ממנו.