שעות ספורות לפני תחילת המשחק במסגרת המחזור ה-36 והאחרון בליגת העל, כינסה מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים מיוחדת בנוכחותם של מנכ"ל המועדון מרטין ביין, המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן פאקו אייסטאראן.

מכבי תל אביב כינסה מסיבת עיתונאים מיוחדת שבה נפרדה מהמאמן פאקו אייסטאראן. מרטין ביין, מנכ"ל המועדון פתח את המסיבת העיתונאים ואמר: "פאקו אייסטראן לא ימשיך איתנו. הייתה לנו עונה נהדרת ונהנו ממנו ביחד".

פאקו עצמו אמר: "נהנתי מאוד להיות כאן. מודה לכולם על מסע מדהים בתל אביב. הגעתי עם ידיעה שלקחתי את ההחלטה הנכונה, הייתה לי את האחריות למטרות שהיו לא קלות והשגנו את כולן. אנחנו מרוצים עם ההישגים שלנו. כשהגעתי הבנתי שיש לי את הסגל הטוב בישראל בזכות ג'ורדי והמועדון. הגיע הזמן להמשיך הלאה ולהשיג דברים חדשים. המועדון הבין שהוא צריך דבר חדש, גם אני וזה הסיפור".

ג'ורדי קרויף גם הוא הודה למאמן: "רציתי להודות לפאקו ולצוות שלו על עונה מדהימה. היינו מדהימים העונה ופאקו מציב רף מאוד גבוהה למועדון להמשיך ולהשיג. אני יודע שזה רגע קשה למועדון להחליף מאמן. היה לו לחץ יתר ולא היה לו קדם עונה כמו לכל מאמן. היינו צריכים אישיות אופטימית שמשרה ביטחון ןפאקו מילא את כל החלקים. אני מודה לפאקו, שמך חרוט על העונה הגדולה ביותר של מכבי תל אביב. מסיבת העיתונאים אמורה להריע את הספקולציות. יש לנו משחק שהוא חלק מהעונה הכי טובה שהייתה לנו ורצינו שמשפחת מכבי תודה לו לפני שהוא עוזב".