מכבי תל אביב שמחה להציג שלושה שחקני מפתח חדשים, בלם נבחרת ישראל, טל בן חיים, שחתם על חוזה לשנתיים הקרובות, חברת Hisense שחתמה על חוזה ספונסר עם המועדון לשלוש השנים הקרובות וגם, חשיפת התלבושת החדשה לעונת 2015/16, אשר עוצבה במיוחד על ידי חברת אדידס עבור המועדון

מכבי ת"א נמצאת בשאיפה מתמדת לקדמה והצלחה על כר הדשא ומחוצה לו. המועדון הוכיח בעונה החולפת שילוב של הצלחה מקצועית ורקימת שותפויות אסטרטגיות עם מותגים מובילים בארץ ובחו"ל. מועדון מכבי תל אביב גאה להציג שלושה שחקני מפתח שיעזרו לקבוצה ולמועדון לקחת צעד נוסף קדימה לקראת עונת 2015/16.

https://www.youtube.com/watch?v=d_coKfuPVNY

עוד באתר:

בן חיים: "שמח לחזור הביתה"

מועדון מכבי תל אביב גאה לקבל חזרה אל שורותיו את הבלם הבינלאומי טל בן חיים שחוזר אחרי קדנציה מפוארת ביבשת אירופה. ב-11 השנים האחרונות רשם בן חיים פרק אירופאי מוצלח כששיחק במדי מועדוני פאר אנגליים כמו צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, סנדרלנד, פורטסמות', ווסטהאם, קווינס פארק ריינג'רס, סטנדרד ליאז' וצ'רלטון  אתלטיק. בן חיים רשם 86 הופעות ליגה בשורות מכבי תל אביב ו-122 הופעות בכל המפעלים במדים הצהובים. בנוסף, בן חיים רשם כ-85 הופעות בנבחרת ישראל ואף משמש כקפטן הנבחרת.

חברת האלקטרוניקה הסינית הבינלאומית תהפוך לשותפה אסטרטגית של מכבי תל אביב, וכן לוגו החברה יתנוסס על גבי מכנסי הקבוצה במשחקיה הרשמיים. השותפות עם HISENSE מצרפת את מכבי ת"א לרשימה מכובדת של מועדונים אירופאיים אשר קשורים גם הם לשותפות עם HISENSE כגון מועדון הכדורגל מהבונדסליגה שאלקה 04, קבוצת 'רד-בול' מהפורמולה 1 וכן טורניר אוסטרליה הפתוחה בטניס.

לאחר זכייה משולשת בעונה החולפת ורגע לפני מוקדמות הצ'מפיונס ליג, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב זוכה למדים חדשים, בעיצוב מיוחד של ענקית הספורט אדידס, המלבישה הרשמית של המועדון. חולצת הבית החדשה של הקבוצה עוצבה במיוחד עבור מכבי במראה חדש לחלוטין – חצי כחול, חצי צהוב, בהשראת צבעי המועדון הדומיננטיים.

TAL BEN HAIM MARTIN

מנכ"ל מכבי תל אביב, מרטין ביין, ברך על השותפות ואמר:

"אנחנו שמחים להודיע היום על הצטרפותו של בלם נבחרת ישראל טל בן חיים שחוזר לשחק בקבוצת נעוריו. כמו כן, אנחנו גם שמחים להציג את חברת HISENSE שמצטרפת כשותפה החדשה של מכבי תל אביב, בכך מצטרף המועדון לרשימה מכובדת ויוקרתית של מועדוני ספורט בינלאומיים הקשורים לחברת HISENSE. זהו מותג בינלאומי אשר חורט על דגלו חדשנות וחוסר פשרות במוצריו האיכותיים, ומאמין במכבי תל אביב. אנחנו בהחלט מאמינים ששני הצדדים יפיקו תועלת רבה מהשותפות".

המנהל המקצועי של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, התייחס לצירופו של טל בן חיים לקבוצה ואמר: "מכבי תל אביב נרגשת לצרף לשורותיה את הבלם המנוסה טל בן חיים. מצפה לנו עונה ארוכה וקשה ושחקנים ברמתו של טל יעזרו לנו לעלות את הרמה המקצועית".

מנכ"ל HISENSE ישראל, גיא אדרי, הוסיף: "עם מכבי תל אביב אנחנו משוכנעים שהצטרפנו לשותף הנכון כדי להמשיך את ההצלחה שלנו. מבחינתנו ההתאמה למכבי תל אביב, הן מבחינת החזון וערכי המותג, היא מושלמת".