מכבי תל אביב 'שחר' ממשיכה את מסע הגיבוש שלה בטורניר 'ראמלאז'ק' בזאגרב. הצהובים הצעירים הגיעו כאמור לטורניר בו לוקחות חלק 8 קבוצות ממועדונים מפוארים ברחבי יבשת אירופה. אמש (ו) רשמה ההפסד ראשון בטורניר 1:0 לקליארי

במסגרת המחזור השני שלה בטורניר פגשה אמש מכבי 'שחר' את קליארי האיטלקית. המשחק הסתיים בהפסד 1:0 כאשר המאמן, זיו אריה מצא זמן לסכם לאתר הרשמי של מכבי תל אביב את המשחק מול האיטלקים: "אמנם הפסדנו, אך המשחק היה בשליטה מלאה שלנו, כאשר הפעם היחידה שהם בעטו לשער הייתה גם הפעם בה הבקיעו. המשחק מול דינמו שהיה המשחק הראשון בטורניר, היה שקול עם יתרון קל לדינמו במחצית השנייה".

עוד באתר:

הדירוג שלכם לשערי העונה

זמן של מספרים

על הקבוצה החדשה שמתגבשת תחת הדרכתו אמר המאמן: "זו קבוצה חדשה וצעירה מאוד. אנחנו בהתחלת תהליך הבנייה ועוד לא גיבשנו את הסגל לגמרי. חלק מהשחקנים שעלו מנערים א' התאימו את עצמם מהר וחלק טרם. ההתנסות הזו של סגל כה צעיר בטורניר כה גדול חשובה מהתוצאות כרגע".

NOAR ZAGREB

אריה לא מסתיר את ההתפאלות שלו מהמקום בו עורכת הקבוצה את הטורניר: "הטורניר נערך במתקן פשוט נדיר. הכל מאורגן היטב הקבוצות טובות ויש כאן חוויה נהדרת לנו כקבוצה".

בערב שישי ערכה הקבוצה ארוחה משותפת וקידוש. היום (ש') תפגוש מכבי 'שחר' את קבוצת אולימפיאקוס היוונית למשחק שיכול להוביל את הצהובים להתמודדות על המקום השלישי בטורניר.