מכבי תל אביב ממשיכה ביצירת ליין מוצרים מגוונים בשיתוף פעולה עם מותגים מובילים. מכבי גאה להציג את הדרך החדשה שלכם להגיע ממקום למקום, האופניים החשמליים החדשים של מכבי תל אביב בשיתוף חברת האופניים החשמליים ZOOMY.

בבלומפילד הפרצוף שלך מוכר, יש לך את הכובע של זהבי, את חולצת הטרבל ובכלל אפשר לומר שהדם שלך צהוב, אז לא הגיע הזמן לנסוע כמו צהוב אמיתי? מכבי תל אביב גאה להיות הראשונה שמציגה לאוהדיה אופניים חשמליים ממותגים של המועדון בשיתוף עם חברת ZOOMY, חברה המתמחה בתחום האופניים החשמליים בישראל ומציעה פתרונות תחבורה אישיים לסביבה האורבנית. 

האופניים החשמליים החדשים של מכבי יגרמו לכם להיות הדבר הכי צהוב כחול שיש בחוץ. אופני מכבי מסדרת CYCOO של חברת ZOOMY מכילים את האלמנטים המיוחדים של מכבי תל אביב. השלדה עשויה מאלומיניום מיוחד שמתקפל לנוחות הרוכב. השלדה עוצבה במיוחד בצבע כחול רויאל עליו מוטבע הלוגו של מכבי תל אביב. הסוללה החשמלית של האופניים היא סוללת ליתיום Li-ion36V/11A הנשלפת וננעלת לשלדה בעזרת מפתח ההפעלה.

מחיר השוק של האופניים הוא 4,200 שקלים, ולרגל ההשקה החגיגית מכבי מזמינה אתכם ליהנות מהנחה מיוחדת המוגבלת ל-20 הדגמים הראשונים, אשר יימכרו במחיר מיוחד של כ- 3,890 שקלים. את האופניים ניתן להשיג בחנויות המוצרים של מכבי ברחוב דיזנגוף 147 ת"א, במתחם הסינמה סיטי ראשל"צ ובחנות האונליין.

 במעמד הרכישה יוענק לקונה וואצ'ר עם החשבונית ושתי אפשרויות לאיסוף האופניים:

– לגשת עם הוואצ'ר והחשבונית למתחם ZOOMY ברחוב ראול ולנברג 14, רמת החייל תל אביב ושם לקבל הדרכה קצרה ממדריכי הרכיבה של ZOOMY ומשם לצאת לדרך!

להזמין משלוח: כולל הרכבה והדרכה בבית הלקוח (גדרה-חדרה) בתוספת 150 ש״ח, או לשאר חלקי הארץ 300 ש״ח

לרכישת המוצר לחצו כאן