מכבי תל אביב מזמינה אתכם לנסות ולזכות בחבילה זוגית למשחק החוץ מול היברניאנס ולעודד את השחקנים מקרוב! תחרות הטיסה למלטה יוצאת לדרך ואתם יכולים להיות על המטוס יחד עם הקבוצה. הפרטים המלאים לפניכם

מכבי תל אביב נמצאת בפתחו של קמפיין אירופי חדש, כאשר במסגרת הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות תצא הקבוצה למשחק חוץ מול קבוצת היברניאנס ממלטה. לרגל פתיחת הקמפיין האירופי, מכבי מזמינה אתכם לזכות בחבילה זוגית למלטה, ללוות את הקבוצה ולהיות שחקני החיזוק של מכבי במשחק החוץ! התחרות תתקיים בין התאריכים ה-06/07 ועד ל09/07 במשך 72 שעות. אז איך גורמים לכך שאתם תהיו אלו שיושבים ליד זהבי, הטב"חים, קרלוס גארסיה ושאר הקבוצה? הפרטים המלאים כאן לפניכם!

איך משתתפים בתחרות?

נכנסים לאחת מחנויות המוצרים של מכבי תל אביב ברחוב דיזנגוף 147 ת"א, בסינמה סיטי בראשון לציון או לחנות האונליין של מכבי, ורוכשים את חולצת המשחק הצהובה כחולה לעונת 2015/16. ממלאים את הפרטים המלאים שלכם בחנות או בעת הרכישה באונליין, בדגש על מספר הטלפון וכתובת המייל ונכנסים לרשימת המשתתפים בתחרות.

לרכישת החולצה, לחצו כאן

ביום חמישי ה-09/07 בשעה 14:00 יישלח SMS מיוחד לכל האוהדים אשר רכשו את החולצה הרשמית 2015/16 במהלך תקופת התחרות. בתוך ההודעה תהיה חידת טריוויה שקשורה למכבי תל אביב. האוהד הראשון והזריז ביותר שיענה על החידה יזכה בחבילה זוגית הכוללת טיסה למלטה באותו מטוס חכור שבו יטוסו השחקנים והצוות המקצועי, לינה ללילה אחד במלון בעיר וכמובן זוג כרטיסים למשחק מוקדמות ליגת האלופות מול היברניאנס אליו יגיע הזוכה עם חולצת המשחק של מכבי ויעודד את הצהובים מקרוב! 

יש לוודא שמכשיר הסלולרי שברשותכם זמין לקבל הודעות SMS

הטיסה למלטה תצא ב-13/07 מנתב"ג כאשר טיסת החזרה תצא מיד לאחר המשחק בתאריך ה-15/7 בשעה 01:00. 

לתקנון התחרות לחצו כאן