בטקס חניכת החנות בקריית שלום שנערך הבוקר (א') במתחם האימונים, נכחו הבלם קרלוס גארסיה וגל אלברמן שהתייחס לקראת המשחק החשוב ביום שלישי. "חושבים חיובי ומנקזים את האנרגיות ליום שלישי"

לאחר ההצלחה המסחרית של חנויות המוצרים הרשמיות של מועדון מכבי תל אביב, גם חנות המוצרים בקריית שלום צועדת צעד קדימה לאחר שעברה מתיחת פנים ושינוי קונספטואלי. לחניכת החנות החדשה הגיעו הבוקר (א) שחקני הקבוצה גל אלברמן וקרלוס גארסיה.

עוד באתר:

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

חוזרים הביתה: בלומפילד שוב באירופה

https://www.youtube.com/watch?v=36p1Ojyo7Yk

לצפייה בסלולרי, לחץ כאן

גל אלברמן שנכח באירוע דיבר על המפגש הקודם מול היברניאנס, המשחק החשוב בשלישי והתחושה של השחקנים לקראת המשחק: "הפסד בשבוע שעבר לא היה פשוט עבורנו. ידענו מה תהיה המשמעות של הפסד ואכזבנו במשחק ההוא. התמזל מזלנו ונוכל לתקן ואני חושב שברגע שהסתיים המשחק קיבלנו את המציאות והתרכזנו רק במשחק הבא ולתקן את התוצאה. יש ימים בכדורגל שהכל הולך לטובתך ויש ימים שלהפך. קשה להגיד מה לא עבד אבל התוצאה הייתה צריכה להיות אחרת. לא זלזלנו, אבל הם היו ברמה גבוה יותר ממה שציפינו. יש לנו את היכולת לתקן את זה".

21

אלברמן המשיך והתייחס למשחק החשוב שייערך ביום שלישי: "אנחנו נשאלים מה יהיה אם לא ואם כן. אסור לנו לפול בזה. אנחנו לא מסתעסקים ביריבה הבאה או במה שיקרה אם לא נעבור אותם. יש משחק משמעותי ביום שלישי, אנחנו חושבים חיובי ומנקזים לשם את האנרגיות. אנחנו בתחילת העונה והתפתח משחק שהתקשנו בו. זה לא עניין של מערך. לאורך השנים גילינו גמישות במערכים כך שזו לא הסיבה לדעתי. אנחנו לא ממהרים להסיק מסקנות, מדובר רק במשחק אחד ונראה מה יקרה בהמשך".