החנות השלישית של מכבי תל אביב נפתחה מחדש באופן רשמי הבוקר (א') במתחם האימונים בקריית שלום. קרלוס גארסיה שהגיע לגזירת הסרט דיבר בין היתר על המשחק הקרוב מול היברניאנס: "הדבר היחידי שאני חושב עליו הוא לעלות שלב"

באירוע חגיגי נערך הבוקר (א') במתחם האימונים של הקבוצה בקריית שלום  נחנכה חנות המוצרים המחודשת של מכבי תל אביב אשר נמצאת במחתם. לחנות אשר הקומה מחדש והוצבה במרכז המתחם הגיעו שחקני הקבוצה גל אלברמן וקרלוס גארסי. השחקנים והדרג הניהולי הגיעו למאורע גזירת הסרט אשר פתיחתה של החנות באופן רשמי.

עוד באתר:

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

חוזרים הביתה: בלומפילד חוזר לאירופה

למקום הגיעו גם אוהדי מכבי תל אביב שמלבד השחקנים והדרג הניהולי, זכו לראות גם את צלחת האליפות וגביע המדינה בהם זכתה הקבוצה בעונה החולפת.  בלם הקבוצה קרלוס גארסיה שזכה לחנוך את החנות, דיבר והתייחס לחנות השלישית של המועדון וכמובן נגע גם במשחק הקרוב בו תחזור מכבי לשחק בבלומפילד:  "זה אירוע גדול למועדון, חנות שלישית שנפתחת. המועדון גדל בדשא ומחוצה לו. אנחנו יכולים להתחבר לאוהדים ולתת להם גישה אלינו וזה נהדר. הם יכולים להיות איתנו, לקנות מוצרים של המועדון וזה באמת מראה על הגדילה של המועדון".

SHOP

הבלם גם הוא דיבר על השבוע הלא פשוט שעבר על השחקנים: "קרו לא מעט דברים בשבוע שעבר, כולם היו רעים. קשה לי להסביר, כולנו הרגשנו מאוד רע אחרי המשחק. זה לא הזמן לדבר, אלא לפעול. אנחנו מצפים למשחק כדי להראות מי אנחנו. אומרים בכדורגל שאתה טוב כמו המשחק האחרון, ואנחנו מחכים להראות את היכולת האמיתית שלנו. אני לא חושב שזלזלנו בהיברניאנס או שהגענו שחצנים, הם הוכיחו שהגיע להם לנצח. הפסדנו ועלינו לקבל את זה ולהתקדם הלאה. הדבר היחידי שאני חושב עליו זה לעלות שלב.

אנחנו צריכים להראות על המגרש מי אנחנו. אני מאמין במאה אחוז שאנחנו יכולים לעלות לליגת האלופות. אם יגיעו שחקנים חדשים אנחנו נקבל אותם בלב רחב ופתוח. כל מי שיכול לעזור לנו להשתפר אני מעוניינים בו. אבל עם מי שאנחנו עכשיו, אני הולך באמונה שלמה. להגיד שצריך עוד שחקנים זו גישה של לוזרים. אנחנו צריכים ויכולים להחליף. אני לא נפגע ממה שאומרים עליי בתקשורת. אני יודע מה הצוות המקצועי והשחקנים חושבים עליי, אני יודע מה אני שווה וזה מה שחשוב".