מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', דרוך ומוכן לקראת משחק הבכורה שלו על הקווים ולקראת המשחק הרשמי של קבוצתו העונה, מול היברניאנס

מכבי תל אביב תפתח מחר את העונה האירופית שלה כשתפגוש את אלופת מלטה, היברניאנס, במשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.

https://www.youtube.com/watch?v=3Nn9M08uNdY

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

כל העדכונים, התמונות והתגובות ממלטה תוכלו לצפות באתר הרשמי, פייסבוק ואינסטגרם

עוד באתר:

על שולחן הניתוחים: היברניאנס

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! בואו לרכוש את החולצה החדשה

אחרי שנחתו בארץ התייצבו השחקנים לאימון המסכם באצטדיון קוראדינו בעיר פאולה. עוד לפני  כן המאמן, סלבישה יוקאנוביץ' התייחס למזג האוויר החם שצפוי  ללוות את ששתי הקבוצות גם בשעת המשחק מחר: "אנחנו לא יכולים לשנות את מזג האוויר. ההשפעה של מזג האוויר זהה על שתי הקבוצות ואנחנו מספקים את היריבה שלנו ואנחנו חייבים להיות מוכנים וערוכים לכל מה שאנחנו צריכים לעשות על כר הדשא".

לקראת המשחק הראשון של הצהובים במוקדמות ליגת האלופות, אמר המאמן: "זה יהיה משחק קשה. לפנינו משחק של 180 דקות ומחר נעשה רק את הצעד הראשון. אנחנו יכולים להיראות טוב מאוד ולעשות צעד חשוב, אבל כמו שאמרתי לא מדובר במשחק של 90 דקות בלבד".

על היריבה המלטזית הוסיף המאמן: "הייתה לי האפשרות לראות משחקים של היברניאנס מהעונה שעברה ויש לנו מספיק אינפורמציה עליהם. אם לא נבוא מוכנים זה יכול להיות מסוכן לנו".

אחרי ששחקניו נחתו במלטה, מאמן מכבי תל אביב מקיים בשעה זו את מסיבת העיתונאים באצטדיון קוראדינו שבעיר פאולה בו יערך המשחק מול היברניאנס, במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.