מאמן היברניאנס, ברנקו ניסביץ', לא חסך במחמאות לצהובים לקראת המשחק הראשון מחר (ג') במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות

יממה לפני המשחק מול היברניאנס המלטזית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, מאמן האלופת המלטזית, ברנקו ניסביץ', החמיא ליריבה מתל אביב והודה: "אנחנו משחקים נגד יריבה ברמה גבוה מאוד".

כל העדכונים, התמונות והתגובות ממלטה תוכלו לצפות באתר הרשמי, פייסבוק ואינסטגרם

עוד באתר:

על שולחן הניתוחים: היברניאנס

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! בואו לרכוש את החולצה החדשה

המאמן הסרבי הודה: "עקבתי אחר יותר מעשרה משחקים שלהם כולל משחקי טרום עונה. מדובר בקבוצה שמזכירה יותר את הכדורגל הספרדי, כנראה בגלל המנהל הספורטיבי שלה, ג'ורדי קרויף. מדובר בקבוצה ששולטת במשחק. השחקנים משחקים קרוב מאוד, מניעים כדור ומחפשים את הפירצה בהגנה של היריב כדי לכבוש את השער. באופן כללי אנחנו לא רגילים לשחק ככה כי בדרך כלל בליגה אנחנו הקבוצה הדומיננטית, הפעם נצטרך להתאים את עצמנו למשחק אחר".

5

"דיברתי על הצוות המקצועי של מכבי תל אביב, אבל עקבתי גם אחר השחקנים  עצמם. יש שם שחקנים ששיחקו בליגה האנגלית, בליגה הראשונה בספרד ומצרפת. שחקנים מהליגות הבכירות באירופה".

ניסביץ' הפגין ידע מרשים כשסיפר על ההיסטוריה של הצהובים:

"מכבי זה מועדון שקיים יותר מ-100 שנה, ונחשב לאחד הטובים בישראל עם הכי הרבה תארים. מה ש"מדאיג" אותי ביותר זו העובדה שמדובר  במועדון שזכה בכל התארים בישראל בשלוש השנים האחרונות ונראה שמשהו טוב קורה בו. אבל כמו שאני תמיד אומר, ככל שהיריבה שלנו טובה יותר כך זה ישפיע על המשחק שלנו ויעלה את הרמה שלנו".