לאחר הניצחון 1:5 של מכבי תל אביב על היברניאנס התפנה טל בן חיים לסכם את המשחק מהזווית שלו. "שבוע הבא תראו קבוצה יותר תוססת"

מכבי תל אביב עמדה במשימה שלה הערב ובגדול. הצהובים ניצחו 1:5 את היברניאנס המלטזית ובכך מחקו פיגור של 2:1 מהמפגש הקודם. מי שחווה בכורה מחודשת הערב באיצטדיון בלומפילד הוא הרכש החדש ישן של מכבי תל אביב, הבלם טל בן חיים.

https://www.youtube.com/watch?v=GELmrAy5F0I

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

עוד באתר:

אירופה זה כאן: צפו ב-1:5 של מכבי על היברניאנס

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

השחקן התייחס בסיום המשחק לצמד המשחקים, לעתיד הקרוב וגם על ההרגשה האישית שלו לחזרה לאיצטדיון הביתי: "אנחנו רק במשחק השני ומצפים להראות הרבה יותר טוב בהמשך. סך הכל זה לא רע ומה שחשוב זה שעמדנו במטרה. מבחינתנו ככל שיחלוף הזמן נכנס לכושר יותר טוב. מן הסתם עם התוצאה שעשינו בחוץ אתה מגיע מעט לחוץ למשחק בית. אני חושב שהוכחנו הרבה אופי. הקבוצה שעמדה מולנו לא חלשה כמו שציירו אותה, אני משוכנע שממשחק למשחק אתם תראו שיפור בקבוצה".

33

על השמחה האישית שלו אמר הבלם הותיק: " כל משחק שאתה מנצח, במיוחד באירופה השחקנים והקהל שמחים. אני מאוד התרגשתי הערב, אפילו יותר מהרגע שעליתי מהנוער לבוגרים. אחרי 11 שנים לחזור לישראל מול הקהל של מכבי שגדלתי עליו, חוויה בלתי נשכחת. הכל נשאר אותו דבר, אותו שיר וגם בחימום התרגשתי. אני לא זוכר כזו התרגשות אפילו באנגליה ואני שמח מאוד לחזור".

על השבוע הבא שיזמן למכבי את ויקטוריה פלזן הצ'כית אמר בן חיים: "הגרלה לא קלה. הקבוצה שקיבלנו טובה מאוד אבל גם לנו יש שאיפות להתחזק. אני בטוח שבשבוע הבא תראו קבוצה תוססת. לא חשוב היכן משוחק המשחק הראשון. מה שחשוב זה שנגיע כקבוצה, נראה את הוידאו, ונסיק מסקנות מהדברים הטובים וגם נתקדם הלאה. יש חמישה או שישה שחקנים במכבי שהם בנבחרת אז אני מרגיש בבית. גם עם הזרים יש לי חיבור טוב. מקווה שנמשיך כך".