מכבי תל אביב העפילה הערב (ג') לסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות לאחר ניצחון מוחץ 1:5 על היברניאנס המלטזית. מאמן הקבוצה סלאבישה יוקאנוביץ' התייחס לניצחון הבכורה שלו בבלומפילד בסיום:

מכבי תל אביב העפילה הערב (ג') לסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות לאחר ניצחון מוחץ 1:5 על היברניאנס המלטזית. מאמן הקבוצה סלאבישה יוקאנוביץ' התייחס לניצחון הבכורה שלו בבלומפילד בסיום:

https://www.youtube.com/watch?v=GELmrAy5F0I

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

עוד באתר:

אירופה זה כאן: צפו ב-1:5 של מכבי על היברניאנס

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

"עשינו את זה, אך אנחנו צריכים להשתפר. באופן כללי אני מרוצה המשחקים נגד היברניאנס. הגענו למשחק מאוד עצבניים.עשינו טעויות והחלטות שגויות וניסיתי לתת לקבוצה יותר ביטחון בחילופים ולדעתי זה באמת נפך ביטחון בקבוצה. אני פה ארבע שבועות, לפני שהגעתי דיברתי על העתיד והמועדון דיבר על החלומות הנהדרים שלפנינו ואנחנו נעשה הכל כדי לשחק בצ'מפיונס או באירופה ליג. יש עוד מספר עמדות שאנחנו רוצים לחזק, עמדות שיש הסכמה וגם שמות של שחקנים שדיברנו עליהם. אנחנו מתחרים בתחוריות קשות מאוד באירופה, ואנחנו צריכים להזדרז. בעוד שבוע יש לנו משחק חשוב מאוד".

לגבי שיטת המשחק ששונתה מהמשחק הקודם אמר המאמן: "העיתונאים יעשו את העבודה שלהם וזה בסדר. במשחק הראשון ניסיתי להציג לקבוצה שינויים שהיו כרגע יותר מדי בשבילנו. לקחתי צעד אחורה וברגע שיהיה לנו ביטחון ננסה לחזור לכך. למכבי יש סגל טוב ואנחנו מנסים לעשות דבר חיובי. אנחנו עומדים בפני ארבע מסגרות בהן אנחנו הולכים להתחרות ואנחנו עוד נעבה את הסגל. אני האחריות הראשית במועדון, במיוחד במשחקים הלא טובים כמו במלטה. אני חלק ממכבי, יש אנשים שאמונים להביא את השחקנים למועדון.  

29

 

על האתגר הבא שיגיע כבר ביום שלישי אמר המאמן: "אנחנו חייבים לנסות להשתפר דרסטית, לפנינו משוכה קשה ולא פשוטה שעשו עונות נהדרות באירופה. לא הגעתי לפה כדי להרים ידיים. הכל אפשרי, אני אעבוד עם הקבוצה שלי ואנסה לכסות את הבעיות שיש לנו כעת. אני לא מבקש זמן ואת זה אמרתי בהתחלה, אך אנחנו נצטרך להשתפר מיד. האווירה כאן נפלאה והאוהדים חולקים את החלום שלנו להגיע לאירופה. עלינו לעשות הכל כדי לדחוף את הקבוצה הזו לחלום של מכבי להגיע לאירופה".