החלוץ, שכבש את השער השלישי ב-1:5 על היברניאנס וסחט פנדל, מסתכל כבר קדימה לקראת המפגש בסיבוב השלישי מול ויקטוריה פלזן הצ'כית

מכבי תל אביב צלחה את הסיבוב השני של ליגת האלופות כאשר גברה אמש (ג') 1:5 על היברניאנס המלטזית. השחקנים של סלאבישה יוקאנוביץ' העפילו לסיבוב השלישי של ליגת האלופות שם תפגוש מכבי את ויקטוריה פלזן הצ'כית.

https://www.youtube.com/watch?v=bQSplHxsCbU

עוד באתר:

מה היה לזהבי ולשפונגין לומר על המשחק אמש?

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

אחד השחקנים שבלטו במשחק היה טל בן חיים החלוץ שכבש אמש שער וגם סחט פנדל. בן חיים סיכם את החזרה לבלומפילד: "היה כיף לחזור לבלומפילד אחרי הפגרה. האווירה והקהל עזרנו לנו ברגעים הקשים כשהישוו לנו, לקהל יש חלק גדול מאוד בהעפלה שלנו ואנחנו שמחים שעשינו את מה שצריך לעשות. הוכחנו שאנחנו קבוצה מצויונת, במיוחד לבלומפילד. נשאר להותיר את אותו רושם גם בחוץ".

על הדיבורים שנשמעו לגבי חולשת היריבה: "מדברים על כך שהם ממלטה אבל הם הפתיעו אותנו לטובה. הם קבוצה מצוינת עם שחקנים שישתלבו בליגה הישראלית בקלות. לא נכון להגיד שהפערים כל כך גדולים. עשינו פאדיחה שבוע שעבר לקבוצה שעם כל הכבוד לא היינו צריכים להפסיד. אתמול הראנו כמה חשוב לנו ללכת רחוק באירופה. לא היה לנו קל אבל בסוף השגנו את המטרה".

את היריבה שתפגוש מכבי בבלומפילד בשבוע הבא, בן חיים מכיר היטב:  "שיחקתי נגד פלזן בעבר, הם קבוצה מצוינת, משחקים כיחידה אחת בלי כוכבים. נצטרך לעבוד קשה מאוד ולעשות תוצאה טובה שתעזור לנו שבוע אחרי למשחק החוץ".