מכבי תל אביב תקיים היום (א') את ההכנה האחרונה לפני שתצא מחר בבוקר למלטה לקראת המפגש מול היברניאנס, במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. רגע לפני, החלוץ טל בן חיים סיכם את מחנה האימונים שעברה הקבוצה והתייחס למשחק הקרוב

על ההחלטה להאריך חוזה במכבי אמר:

"זה לא סוד שהיו לי הצעות מחו"ל אבל בשורה התחתונה העדפתי להישאר במקום שטוב  לי בו. רק בשנתיים האחרונות נהנתי מכדורגל בקריירה הלא ארוכה שלי. ויש דברים בכדורגל ובחיים שהם מעבר לכסף. טוב לי פה. אני נהנה מהמועדון ומהחברים שלי לקבוצה ומהכדורגל. שמחתי  לחתום על החוזה הארוך ולשים סוף לכל הספקולציות ולהתרכז במטרות שלנו העונה ויש לנו מטרות מאוד חשובות".

https://www.youtube.com/watch?v=hWUKHMRX_Jg

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

עוד באתר:

יוקאנוביץ' במסיבת עיתונאים לקראת היברניאנס

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! בואו לרכוש את החולצה החדשה

על מחנה האימונים:

"מחנה האימון היה טוב. כשחוזרים ממחנה ויש ישר לאחריו משחק אזו הוא קצת שונה. זה מחנה שנועד להחזיר אותנו לשיגרה. עם שלושת משחקי האימון החזרנו את עצמנו לשיגרה והתכוננו למשחק שיש לנו במלטה. אני לא חושב שהמשחק השלישי במחנה האימונים היה מדאיג. בכושר משחק שלנו הוא רחוק משיאו וגם מגיעים ממסגרת של מחנה אימונים עם לא מעט אימונים לפני המשחק אז זה לא ממש מהווה אינדיקציה אלא נועד להחזיר אותנו לשיגרה".

"אני חושב שהוכחנו שאנחנו קבוצה מספיק טובה בעונה שעברה. אני בטוח שיש לנו את היכולת לעבור את צמד המשחקים הקרובים נגד היברניאנס ואחר כך נחשוב ההלאה".

על צוות האימון החדש:

"כל מאמן מביא איתו משהו חדש ואחר. יש כל כך הרבה הבדלים בין מאמנים ורואים את זה גם עם המאמן שנמצא היום.  אנחנו בשלבי הכרות, ועושה רושם שהוא מצויין וחיובי".

על המטרה במסגרת האירופית:

"אנחנו גם רוצים להגיע לשלב הבתים, אבל בשביל זה צריך לעבור גם קבוצות טובות מאוד. אני  לא חושב שמישהו מאוהדי מכבי צריך להיות בלחץ. במסגרת הקבוצה אנחנו עושים הכל כדי לעמוד  במטרה  שלנו. אין לנו כרגע מה להתעסק בשאר המשחקים  אלא רק במשחק הקרוב".

על העתיד של הקבוצה:

"גם בשנה שעברה וגם לפני שנתיים בתחילת העונה הרימו גבה בנוגע לרכש של מכבי ובסופו של דבר היינו הטובים בארץ. נראה לי שגם האוהדים וגם התקשורת יכולים להיות רגועים. יש הרבה קבוצות מצויינות. לעשות אליפות רביעית זה לא יהיה קל, אבל זו המטרה שלנו ואני בטוח שנעשה עונה מצויינת".