מכבי תל אביב תצא מחר בבוקר למלטה, לקראת המשחק מול האלופה המקומית, היברניאנס, במסגרת הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות. רגע לפני האימון האחרון בארץ, המאמן, סלבישה יוקאנוביץ' וטל בן חיים, סיפרו על ההכנות במסיבת עיתונאים 

המאמן פתח את מסיבת העיתונאים וסיכם תחילת את מחנה האימונים באוסטריה: "עבדנו ביחד כבר שלושה חודשים ואני מאמין שהשחקנים הציגו יכולת טובה. בדקתי את השחקנים ואחרי שלושה משחקי אימון  זה הזמן למשחק רשמי ראשון. זמן ההכנה היה קצר אבל אנחנו נבוא מוכנים למשחק הראשון".

https://www.youtube.com/watch?v=hWUKHMRX_Jg

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

עוד באתר:

טל בן חיים מתכונן להיברניאנס

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! בואו לרכוש את החולצה החדשה

"אני חדש פה אבל כמו בכל מקום ההכנה הראשונית היא עוסקת במאמצים פיזיים ואני במקביל בדקתי את השחקנים והכרתי אותם. עשינו עבודה נורמלית", סיכם יוקאנוביץ' את מחנה האימונים.

לקראת המשחק הרשמי הראשון:

"אנחנו חייבים לבוא מוכנים למשחק הראשון. זה תמיד קשה לשחק את המשחק הראשון כי אפשר להיות מופתעים מהיריבה וגם מהיכולת של הקבוצה עצמה. אני מאמין שהיכולת שלנו בשלב הזה יכולה להספיק. אני יודע שיש למכבי אמביציה גבוהה כדי להצליח במפעלים האירופים".

על חיזוק הקבוצה:

"כשהגעתי לפה דיברתי על שלוש עמדות שנעשה מאמצים לחזק אותם. בדקתי מספר שחקנים ישראלים. אני מאמין שהמועדון יעשה מאמצים להתחזק בפרק הזמן הקצר שיש לנו".

על מצבו של ערן זהבי:

"סביר להניח שערן יפתח על הספסל במשחק הקרוב כי הוא לא ערך אימונים מלאים. הוא חשוב מאוד עבורנו, אבל לא נרצה לסכן אותו. אם הקבוצה תזדקק לו הוא ישחק במהלך המשחק".

על סגנון המשחק שישחק אמר:

"אם אתם שואלים אותי איך אני רוצה לשחק אז זה כמו ברצלונה, אבל סביר להניח שאני והקבוצה שלי עדיין לא מוכנה לזה. אני אתאים את עצמי לסגנון שיתאים  לכל משחק וכל יריבה. אני  מאמן שאוהב לשנות לפי הצורך".

על היריבות שעשוי לפגוש בשלבים מאוחרים יותר:

"אני מאמין שככל שהזמן יעבור נוכל להיות טובים יותר. המשחק שלפנינו  הוא חשוב מאוד, ואנחנו חייבים  לבוא אליו מוכנים. סביר  להניח שהמשחק בסיבוב הבא יכול להיות הרבה יותר קשה ולא פחות חשוב ולכן נצטרך לבוא מוכנים יותר".