מחר (ג', 20:30) תחזור מכבי תל אביב לארח משחקים אירופים בבלומפילד. מתי היה הניצחון האירופי הראשון בבית היפואי, מי כבש את השער הראשון בבלומפילד ומה הייתה התוצאה בסיום? כל הנתונים על הקונצרט הצהוב הראשון באירופה כאן לפניכם

לא נותר עוד זמן רק לשריקת הפתיחה שתחזיר באופן רשמי את אירופה לבלומפילד. למעלה משנה וחצי לא הרגישו הצהובים את הניחוח האירופי בבלומפילד ומחר (ג', 20:30) ישובו הצהובים לבית היפואי כאשר תפגוש את הבירניאנס המלטזית לגומלין בסיבוב השני של ליגת האלופות.

עוד באתר:

זהבי לא יכול לחכות לפגוש אתכם בבלומפילד

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

Horvath

כדי להגביר את התתרגשות, החלטנו לחזור לניצחון האירופי הראשון של מכבי תל אביב באיצטדיון בלומפילד, עונת 2001/02, הקונצרט הצהוב בניצוחם של דגו, בנין, נמני, ביטון, ברומר, בן דיין ועוד שישה שערים שנכנסו לרשת של קבוצת ז'לגיריס וילנה.

כבר בדקה ה-7 הקהל הצהוב קפץ מהמושבים כאשר קרן של טל בנין מצאה היטב את הראש של דדי בן דיין שהיה פנוי לגמרי ברחבה ונגח פנימה את השער האירופי הראשון של מכבי תל אביב בבלומפילד. ההמשך לא איחר לבוא ובדקה ה-22 כדור עומק של רודריגו גולדברג מצא את ברוך דגו שהצליח לעצור את הכדור ולבעוט חזק וחד לרשת של השוער הליטאי לאוס. רגע לפניי שירדו הקבוצות לחדר ההלבשה, טל בנין שוב לקח על עצמו את תפקיד המבשל. כדור העומק שלו הגיע לברוך דגו, שעצר על החזה, הטעה את המגן והניף את רגל ימין ששלחה את הכדור אל החיבור השמאלי ואת האוהדים לשיר לאורך כל המחצית אליה ירדו הצהובים ביתרון 0:3.

Dedi Ben Dayan

שש דקות מתחילת המחצית השנייה ומכבי הכתה שוב בקבוצה הליטאית. כדור חופשי של טל בנין בלבל את שוער היריבה וחמק מתחת לגופו של השוער וזה כבר 0:4 לצהובים. בדקה ה-71 שני המצטיינים של המשחק, טל בנין וברוך דגו דאגו לספק תצוגה נוספת. דאבל פס בין בנין לדגו הסתיים בשער של האחרון מתוך הרחבה והעלה את היתרון ל-0:5. בדקה ה-81 השחקנים של ניר לוין קבעו את התוצאה הגבוה ביותר של מכבי בבלומפילד, כאשר אלי ביטון ניצל פעולה חכמה של פרנץ הורבאט שהיה בנבדל ולא נגע בכדור העומק שנשלח. ביטון התקדם באין מפריע, עבר את השוער בקלות וגלגל את הכדור בפעם השישית במשחק לרשת של הליטאים. 

Eli Biton