מכבי תל אביב עורכת את יום האימונים המסכם לפני משחק הגומלין מול היברניאנס אות יארחו הצהובים בבלומפילד לאחר הפוגה של שנה וחצי. 

לאחר שנה וחצי שבהן לא שיחקה מכבי תל אביב את משחקיה האירופים בבלומפילד, הצבע הצהוב יחזור לשטוף מחר (ג', 20:30) את האיצטדיון היפואי. יממה לפני מפגש הגומלין מול היברניאנס המלטזית, מכבי תל אביב עורכת יום אימונים מסכם בו תקיים הקבוצה את האימון המסכם שלה באיצטדיון בלומפילד, כאשר עוד לפני נערכה מסיבת עיתונאים בנוכחות המאמן סלאבישה יוקאנוביץ'. 

עוד באתר: 

זהבי דרוך ומוכן לגומלין

צובעים את בלומפילד צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

30

על המשחק הקודם

"לא היינו ביום טוב במלטה. לא עבדנו טוב בפן הטקטי, החמצנו הזדמנויות במחצית הראשונה ובמחצית השנייה הם עלו עלינו. עלינו לשפר המון לקראת המשחק הזה כי מה שהיה שם זו לא הרמה של מכבי. פתחחנו את המשחק היטב, אבל  במחצית השנייה היינו פחות טובים ולא שיחקנו את הכדורגל של מכבי.  תכנית המשחק שלנו לא עבדה במלטה ואולי לפעמים כדאי לקחת צעד אחורה ולחשוב שוב על הדברים. בנוגע לשחקנים שלא שותפו, ערן לא שיחק כי לא רציתי לסכן אותו, הוא לא שיחק את משחקי ההכנה ואני לא נוהג לסכן שחקנים. הוא שחקן מצוין והחלטנו לשמור עליו עד שיהיה כשיר לגמרי. אנחנו מכבי, אנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ. אני המאמן הראשי והאחריות הראשית היא שלי. דיברתי עם השחקנים לאחר המשחק וזה ישאר בינינו בחדר ההלבשה".

1

על הגומלין שייערך מחר

"לא עשינו מספיק במשחק הקודם, ועכשיו בבלומפילד מול הקהל הביתי ננסה להתקיף, להבקיע את השערים והתוכנית משחק לא בונה על תוצאה של 0:1. אני מאמין שנהיה קבוצה התקפית טובה ונלחץ אותם על ההתחלה. אני מכבד את היריב, בהחלט לאחר המשחק האחרון שבו גם אמרתי שהגיע להם לנצח, ועכשיו הם צריכים להרגיש מה זה להיות באיצטדיון הביתי שלנו".

אני לא אעזוב את מכבי תל אביב אם נודח, אני פה בסה"כ ארבעה שבועות, יש לנו תוכניות שמתקדמות לאט אבל מתקדמות. בכדורגל ברוב אירופה מגיעים לשלבים קריטיים מאוד מוקדם. מחר יש משחק מאוד חשוב, אני לא רוצה להסתכל רחוק מדי, אבל אני מאמין שגם בשבוע הבא יהיה לנו שלבים מכריעים".