איך נשמע לכם טיסה עם הקבוצה לצ'כיה, לינה בפלזן ומקום שמור לכם בדוסאן ארנה? מבצע "טסים לצ'כיה", הפרטים המלאים כאן לפניכם

מכבי תל אביב עומדת בפני שבוע קריטי בו היא עומדת להתמודד מול ויקטוריה פלזן הצ'כית במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. לאחר המשחק הראשון שייערך בבלומפילד ביום שלישי, תטוס הקבוצה בשבוע שלאחר מכן לצ'כיה למפגש הגומלין ואתם יכולים השחקן הנוסף שיטוס עם הקבוצה ויזכה לעודד את הצהובים מקרוב ב-"דוסאן ארנה"!

איך משתתפים בתחרות?
נכנסים לאחת מחנויות של מכבי תל אביב ברחוב דיזנגוף 147 ת"א, בסינמה סיטי בראשון לציון, במתחם האימונים בקריית שלום או בחנות האונליין הרשמית של מכבי בין התאריכים 26.7.15-1.8.15, ורוכשים את חולצת המשחק הצהובה כחולה לעונת 2015/16. ממלאים את הפרטים המלאים שלכם בחנות או בטופס המקוון, בדגש על מספר הטלפון וכתובת המייל ונכנסים לרשימת המשתתפים בתחרות. (אל תשכחו לשמור את הקבלה)

לחצו כאן לרכישת החולצה והשתתפות במבצע!

TEAM

ביום ראשון 2.8.15 בשעה 14:00 יישלח SMS מיוחד לכל האוהדים אשר רכשו את החולצה הרשמית החל מהשעה 18:00 בתאריכים 26.7.15-1.8.15. ההודעה תכיל חידת טריוויה הקשורה למכבי תל אביב. האוהד הראשון שיענה על החידה יזכה בחבילה זוגית הכוללת טיסה לצ'כיה במטוס החכור של הקבוצה, לינה ללילה אחד במלון בעיר פלזן וכמובן זוג כרטיסים למשחק מוקדמות ליגת האלופות מול ויקטוריה פלזן בדוסאן ארנה אליו יגיע הזוכה עם חולצת המשחק של מכבי ויעודדו את הצהובים מקרוב! 

ההשתתפות בתחרות כפופה לתקנון