מהראן ראדי חוגג היום (ד') את יומהולדתו ה-33, זמן מצוין להזכר ברגעיו הגדולים במכבי. הדרבי הגדול, הגומלין מול באזל וגמר הגביע האגדי. הנה חלק מהרגעים הגדולים של ראדי בצהוב

130 הופעות, 18 שערים, 3 עונות והרבה רגעי אושר. אלו הם הנתונים על קצה המזלג של מהראן ראדי בשלושת העונות בהן הוא משחק במכבי תל אביב. הקשר הצהוב שחוגג היום (רביעי) את יומהולדתו ה-33 העניק לא מעט רגעים שנרשמו בדפי ההיסטוריה של המועדון. לכבוד יום הולדתו, החלטנו להזכיר לכם ולמהראן את שלושת המשחקים הגדולים שלו במדי מכבי. מזל טוב מהראן!

מה קורה במחנה? דיווחים יומיומים, תקצירים ממשחקי אימון, תמונות וראיונות כאן באתר הרשמי

מכבי תל אביב – הפועל תל אביב 0:4 – 11.2.2013

אחד הדרבים הזכורים של המועדון, אחד המשחקים הגדולים של אותה קבוצה בהנהגת אוסקר גארסיה, אחד הימים המאושרים בחייו של כל אוהד צהוב ואחת התצוגות הגדולות של מהראן ראדי. מתחילתו של המשחק ועד סופו, ראדי היה אחד הטנורים שניצחו על התצוגה הצהובה. זה התחיל בבעיטה חזקה שנהדפה על ידי אדל, המשיך בבישול אדיר עם כדור מדויק שנחת על ראשו של אלירן עטר, כדור עומק שהוביל לפנדל אותו כבש עטר והסתיים בשער עם בעיטה מכל הלב שהסתיימה עמוק בתוך הרשת של אדל.

עוד באתר:

סיפתח צהוב במחנה: לחצו כאן לתקציר של משחק האימון 

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

Radi

מכבי תל אביב – באזל 3:3 – 6.8.2013

במשחק השני במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, אירחה מכבי תל אביב את באזל שהגיעה עם יתרון של שער ביתי מהמשחק הראשון. הפתיחה של הצהובים שספגו שלושה שערים עוד במחצית הראשונה לא בישרה טובות, אך השחקנים של פאולו סוזה הצליחו להחזיר את עצמם לתמונה, הרבה בזכות מהלכים יפים של ראדי.את השער השני שכבשה מכבי בישל הקשר לערן זהבי שבמהלך אחד על אחד הצליח לצמצם את התוצאה ל3:2 לזכות השוויצרים. המהלך היפה של המשחק הגיע בדקה ה-54, כאשר ראדי הגיע לכדור שהורחק מרחבת באזל ובבעיטת קונג פו שלח את הכדור לפינה השמאלית של סומר. בסיום המשחק הודחה מכבי מאירופה, אך המשחק הגדול בתוספת השער הבלתי נשכח של ראדי נחרט היטב בזכרון אוהדי הקבוצה

מכבי תל אביב – הפועל באר שבע 2:6 – 20.5.2015

אחד המשחקים הבלתי נשכחים של עונת הטרבל. משחק חייו של ראדה פריצה שחגג גם הוא יום הולדת אמש (ג'), אך כל אחד מהשחקנים שהיו על המגרש יכולים להבחר כמצטייני אותו משחק. ראדי שפתח בהרכב במשחק הגמר סיפק את הבישול השני במשחק מכדור קרן מדויק שפגש את הראש של השבדי והעלה את מכבי ליתרון 1:3. בדקה ה-62 כל התקפת מכבי הייתה מעורבת בשער הקבוצתי והיפה של המשחק, כאשר בסיום אותו מהלך ראדי עם הטעיית גוף אחת הטעה את המגן ושלח בעיטה חדה חזקה ומדוייקת לפינת השער של אג'ידה וחתמה את תוצאת הגמר ההיסטורית. 

Radi