לאוהדים אלופים מגיע מוצרי חזרה לבית ספר של אלופים! מכבי גאה להציג שיתוף פעולה עם מותג הענק NICI ואתם נהנים ממגוון מוצרים לחזרה לבית ספר!

שנת הלימודים הגיעה לסיומה, החופש הגדול כבר בפתח וזה הזמן המושלם בשבילכם להצטייד במוצרים בצהוב כחול לקראת שנת הלימודים הבאה. מכבי תל אביב גאה להציג את קולקצית האלופים, מוצרי החזרה לבית הספר הרשמיים של מכבי תל אביב שמגיעים בשיתוף פעולה עם המותג הגרמני הבינלאומי NICI.

לעמוד מוצרי חזרה לבית ספר החדשים, לחצו כאן

המותג NICI הפך ב-25 שנות קיומו לשם נרדף לאיכות ועיצוב מהשורה הראשונה.NICI  היא חברה בינלאומית שמוצריה משווקים בהצלחה מסחררת ב-60 מדינות שונות באירופה וברחבי העולם, ומעניקים לרוכשים אותם חוויה של חמימות, מקוריות וכעת גם עיצובים מיוחדים של המועדון האהוב עליכם, מכבי תל אביב.

בין המוצרים החדשים ניתן למצוא ציוד היקפי לחזרה ללימודים דוגמאת קופסאות אוכל, בקבוקי שתייה איכותיים מנירוסטה וגם ציוד מותאם ללימודים כמו תיק טרולי בצבעי הקבוצה, תיק גב אורתופדי, מחברות של מכבי תל אביב, מדבקות שם, קלסרים, תיקיות גומי, קלמרים, עטים של הקבוצה ועוד.

היכנסו עוד היום לחנות האונליין או בקרו בחנויות הרשמיות שלנו ברחוב דיזנגוף 147 ת"א ובסינמה סיטי בראשון לציון ותהיו גם אתם חלק מקולקצית האלופים כבר בשנת הלימודים החדשה!