מכבי תל אביב לא הצליחה לצאת עם היד על העליונה בסיומו של המפגש הראשון עם ויקטוריה פלזן בבלומפילד. הצ'כים ניצחו 2:1 בבלומפילד. בסיום המשחק מאמן מכבי תל אביב, סלאבישה יוקאנוביץ' דיבר על המשחק, העתיד הקרוב והדרבי בשבת

מכבי תל אביב לא הצליחה לצאת עם היד על העליונה בסיומו של המפגש הראשון עם ויקטוריה פלזן בבלומפילד. הצ'כים ניצחו 2:1 בבלומפילד ובסיום המשחק מאמן מכבי תל אביב, סלאבישה יוקאנוביץ' סיכם את המשחק מנקודת המבט שלו:

"התחלנו את המשחק מצוין. הם הבקיעו שני שערים מטעויות שלנו, ואפשר רק לשפר את עצמנו בסיטואציות כאלו. מכרנו את עצמנו בזול הערב. ברמות האלו שאנחנו משחקים אתה משלם ביוקר על טעויות. לא היינו ברמה מספיק גבוהה כשהם הבקיעו את שני השערים.

https://www.youtube.com/watch?v=2KDoNKB4_8s

https://www.youtube.com/watch?v=3X29_2Zitak

NOSA

כל השבוע דיברנו על הכדורים החוזרים שלהם בהתקפה, עם זאת לא היינו מספיק מוכנים, במיוחד הגול הראשון. אני לא הולך לדבר על שחקן כזה או אחר. באופן כללי, עשינו טעויות בצורה של המשחק כששיחקנו עם ארבעה. כולנו חייבים לעבוד ביחד כקבוצה. יש שחקנים שעשו הרבה, ויש כאלו שלא עשו מספיק. אני לא יכול לתת קרדיט לשחקנים שעושים מה שהם חושבים לנכון. עלינו לעבוד ביחד ולעמוד במטרות שלנו. זו תחרות רצינית וקשה, ואלתורים כאלו לא מקובלים עליי. אנחנו בעונה חדשה ויש דברים שהיו בעונה שעברה והשנה לא יהיו מקובלים".

על החילופים שביצע אמר המאמן

"עשיתי שינויים כי זה היה המוטל עליי כדי להבקיע שער ולחזור למשחק. במחצית השנייה שיחקנו עם שחקנים קטנים, אבל רעננתי את הקבוצה במחצית השנייה. המחליפים עשו את העבודה שרציתי מהם, היינו מעט חסרי איזון, אך הבקענו לפחות שער אחד למרות שרצינו שניים. אף שחקן לא מובטח לו מקומו בהרכב".

על הסיכויים שבוע הבא:

"אנחנו במחצית של המפגש. שבוע הבא נשחק בצ'כיה את החצי השני. ניסינו להבקיע את השער השני, הם היו גם קרובים להבקיע את השלישי אבל אנחנו עדיין בחיים במפגש הזה. אנחנו חייבים להיות אופטימים. אני מרוצה מהמשחק שלנו היום, עלינו להתכונן היטב למשחק הבא".

על הופעת הבכורה של ריקן

"ריקן הוא שחקן ברמה. הוא הכניס אנרגיה ומהירות, הרגל השמאלית שלו מוסיפה לנו מאוד, גם במצבים נייחים. הוא עזר לנו במחצית השנייה בשתי העמדות שתפקדתי אותו והוא יעזור לנו להשתפר".

על הדרבי שייערך ביום שבת

אני מבין מצוין את המשמעות של דרבי. אני אברר את הדברים החדשים על הפועל שהתחדשה גם בשחקנים רבים וגם במאמן. אני מבין את החשיבות של הופעה טובה בדרבי, אך כרגע זו תחרות פחות חשובה בשבילנו. אני מבין את הסנטימנטים של האוהדים, אך כרגע הדבר החשוב בעיניי זה משחק הגומלין בצ'כיה שיתקיים שלושה ימים לאחר מכן. אנחנו לא נכנעים, לא נאבד את הביטחון ואני אציב קבוצה תחרותית בשבת".