מכבי סיימה את הערב עם הפסד 2:1 לויקטוריה פלזן. למרות ששלטו ברוב שלבי המשחק, מכבי לא הצליחה לנצל את היתרון הביתי ותנסה לתקן בשבוע הבא במשחק החוץ בצ'כיה.  ריקן ויצחקי סיכמו את המשחק מנקודת המבט שלהם

מכבי סיימה את הערב עם הפסד 2:1 לויקטוריה פלזן. למרות ששלטו ברוב שלבי המשחק, מכבי לא הצליחה לנצל את היתרון הביתי ותנסה לתקן בשבוע הבא במשחק החוץ בצ'כיה.  ברק יצחקי שעלה כמחליף והבקיע את השער המצמק אמר בסיום המשחק:

https://www.youtube.com/watch?v=r89obFBD72E

https://www.youtube.com/watch?v=3X29_2Zitak

"כל שחקן תמיד שמח להבקיע, אבל אני מצטער שלא הבקעתי עוד אחד. אין מה לעשות, ספגנו את השערים וזו עובדה. זו לא תוצאה טובה אבל אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה בשבוע הבא. ברוב שלבי המשחק היינו עדיפים, בטח שבבית. אסור לנו להפסיד בבית, אנחנו צריכים לבוא, לנצח ולבוא ביתרון למשחק החוץ, אבל לפעמים כשזה יותר קשה, זה יותר מתוק. אין מה לעשות. לא נבכה על זה ונלמד מהטעויות. מקווה שנבוא מוכנים למשחק חוץ הסופר קשה שלפנינו".

על התהליך למידה שהקבוצה חווה אמר החלוץ:  

"אנחנו שנייה אחרי המשחק ועוד מוקדם בשבילי לנתח מה היה טקטית. אנחנו מבינים את המאמן לאט לאט. אנחנו רק חודש ביחד אך זה לא תירוץ. היינו צריכים לנצח את המשחק הזה. אני לא חושב שהם הורידו הילוך, הם ניסו להרוג את השעון ואנחנו מנגד שיחקנו על כל הקופה. המשחק הפך להיות מחוף לחוף. ראינו שאפשר לנצח אותם. בדיעבד קל להגיד על מחליפים שנכנסים ומשחקים טוב היו צריכים לפתוח. זו החלטה של מאמן.  אני כשחקן תמיד רוצה לשחק ולפתוח בהרכב. אני פה כדי להראות לו שאנחנו יכולים לשחק בהרכב. אני בהחלט מאמין שאני יכול לשחק כחלוץ מוביל במכבי תל אביב".

על הדרבי הקרוב אמר יצחקי:

דרבי זה חשוב בכל עיתוי, למועדון ולאוהדים. למרות המשחק החשוב בשבוע הבא, נבוא בשיא הרצינות. אין משהו שיכול להביא אותנו באובר מוטיבציה לדרבי, אנחנו מראש מגיעים למשחק בידיעה שזה לא משחק רגיל והמוטיבציה גבוה מראש. חשוב מאוד לנצח את המשחק בשבת כי ממשחק למשחק אנחנו מראים את היכולת ואת ההתחברות, ויכול להיות שזה אפילו יבוא לנו בזמן ולתת לנו ביטחון לקראת הגומלין".

אבי ריקן ששיחק את משחק הבכורה שלו הערב סיפר על הקבוצה מנקודת המבט האישית שלו:

"בהחלט רציתי שתהיה בכורה אחרת. לא רצינו לספוג את השערים שספגנו אבל אין מה לעשות עם זה. אני שמח שלפחות הצלחנו לכבוש שער והלשאיר אותנו בחיים לקראת משחק החוץ בשבוע הבא

על המשחק בשבוע הבא אמר ריקן:

 זה יהיה משחק שונה לגמרי וכולם יודעים את זה. נלמד ונגיע מוכנים בשבוע הבא. אני מסכים שספגנו היום ולא רצינו לספוג. המאמן יכין אותנו גם מהבחינה ההגנתית, זו תהיה משימה לא קלה.

לקראת הדרבי הראשון שלו אמר שחקן הרכש החדש:

"לקהל יש את הציפיות שלו, אני יודע כמה דרבי חשוב לקהל ונעשה הכל כדי לשמח אותם".