לאחר רצף מרשים של משחקים ללא הפסד, מכבי ירדה מנוצחת הערב (ג') מהמפגש מול ויקטוריה פלזן בתוצאה 2:1. מחמוטוביץ' ופטרז'לה הבקיעו לצ'כים, יצחקי צימק.

בסיומו של משחק קצבי, מכבי יורדת מנוצחת מהדשא של בלומפילד לאחר שנכנעה 2:1 לויקטוריה פלזן בבלומפילד. מחמוטוביץ' ופטרז'לה הבקיעו לצ'כים, יצחקי צימק.

https://www.youtube.com/watch?v=r89obFBD72E

לצפייה בסלולרי, לחצו כאן

בפתיחה מכבי הראתה מי בעלת הבית ושלטה בכדור. בדקה ה-8 כדור טוב שהרים דור מיכה הגיע לראשו של עדן בן בסט שנגח את ההזדמנות הראשונה שלו במשחק סמוך לקורה והחוצה. למרות הפתיחה הטובה של הצהובים, הצ'כים היו אלו שעלו ראשונים ללוח התוצאות. כדור אלכסוני של הצ'כים ומעידה של טל בן חיים החלוץ הובילו את  ראיטוראל למצב חופשי ברחבה. המגן לא התבלבל ומצא את החלוץ מחמוטוביץ' שדחק מקרוב לרשת. 1:0 לפלזן בדקה ה-17. ארבע דקות לאחר מכן פלזן עלתה שוב על לוח התוצאות לאחר שכדור עומק של פרזצ'וקה מצא את פטרז'לה מול חואן פבלו והבקיע ללא בעיה. 2:0 לפלזן במחצית.

itchaki

ברק יצחקי (צילום: ניר קידר)

את המחצית השנייה פתחה מכבי עם חילוף כפול כאשר עדן בן בסט ודור מיכה פינו את מקומם לגילי ורמוט ואבי ריקן שנכנס להופעת הבכורה שלו במדים הצהובים. בדקה ה-48 ריקן היה קרוב לבשל את הראשון של מכבי כנגיחה יפה שלו השאירה את זהבי באחד על אחד עם הבלם, אך הכדור של הקפטן לא הגיע למסגרת. בדקה ה-62 ריקן שוב היה מעורב במהלך התקפי טוב כאשר קיבל כדור עומק מיואב זיו ונגח כדור שהשוער הצ'כי קלט. בדקה ה-64 ביצע יוקאנוביץ' את החילוף השלישי כאשר הכניס את ברק יצחקי במקומו של טל בן חיים. בדקה ה-67 בעיטה חזקה של זהבי נקלטה שוב על ידי קוזאצ'יץ.בדקה ה-78 מהלך נהדר בין יצחקי לנוסא הוביל לדהירה של האחרון כאשר הוא סוחב אחריו שני מגנים, אך הבעיטה הלכה מחוץ למסגרת. בדקה ה-79 כדור גדול של ערן זהבי הגיע לברק יצחקי שבצ'יפ נהדר החזיר את מכבי למשחק 2:1 לפלזן. בדקה ה-86 מהלך נהדר של זהבי הותיר שוב את יצחקי למצב טוב אך בעיטה חדה של כובש השער הראשון נחסמה על ידי ההגנה של פלזן. בדקה ה-90 התקפה של הצ'כים הסתיימה בבעיטה של הולנדה למשקוף שערו של פאבלו.

המשחק הבא של הצהובים יגיע כבר בשבת כאשר ישחקו בדרבי התל אביב במסגרת גביע הטוטו, ושלושה ימים לאחר מכן תשחק את הגומלין בפלזן.