מכבי תל אביב נמצאת חוזרת היום (ד') חזרה לארץ אחרי מחנה אימונים מפרך בלאובן, אוסטריה. ברק יצחקי התפנה לסכם את המחנה מזווית הראייה שלו

לאחר עשרה ימים בעיירה לאובן שבאוסטריה, מכבי תל אביב סיימה את מחנה האימונים שלה כאשר השחקנים והצוות כולו נמצא כעת על המטוס בדרכו חזרה לארץ. שלושה משחקי אימון, אינספור אימונים והרבה עבודה קשה יחזרו הצהובים לישראל ויחלו בהכנות לדבר האמיתי, הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.

https://www.youtube.com/watch?v=rMBF92IENr4

לצפייה במכשיר סלולרי, לחץ כאן

עוד באתר:

צפו בתקציר ה-1:1 מול אנז'י מחצ'קלה

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! בואו לרכוש את החולצה החדשה

חלוץ הקבוצה ברק יצחקי סיכם את עשרת ימי המחנה והתייחס ראשית למשחק שנערך אמש (ג') מול אנז'י מחצ'קלה הרוסית: "זו לא פעם ראשונה שאנחנו משחקים נגד קבוצות מרוסיה. הן תמיד קבוצות קשות ופיזיות. אמנם הם עלו רק השנה חזרה לליגה הראשונה אבל אנז'י קבוצה קשה כמו כל הקבוצות הרוסיות. המשחק נתן לנו להתמודד מול קבוצה פיזית כמונו אם לא יותר מאיתנו וזה גם נותן לנו קנה מידה על היכולת שלנו.

גם שני המשחקים הראשונים היו מול קבוצת צמרת בסרביה וקבוצה שסיימה גבוהה בהונגריה, כך שזה קנה מידה טוב עבורנו ונותן מבחן בעיקר בשביל עצמנו איך אנחנו מתמודדים עם קבוצות בסדר גודל הזה, ואם נעבור שלבים באירופה בעזרת השם, נתקל ביריבות יותר יותר קשות"

Itzhaki

על ההרגשה האישית שלו במחנה אמר יצחקי: "ברמה האישית הייה לי מחנה בסדר. אני לא אוהב לדברעל עצמי אבל אני מרגיש טוב. עונה שעברה לא הייתי במחנה בגלל שהייתי פצוע. מבחינתי לסיים את המחנה בצורה טובה, לעמוד בסטדרנטים של הקבוצה מבחינת כושר גופני והמבדקים זה דבר שמשמח מאוד. ברמה הקבוצתית יש פה קבוצה מאוד מגובשת חברתית ורואים את זה על המגרש. עכשיו נתרכז במשחק הקרוב במוקדמות ליגת האלופות. אני מקווה שנצליח לעשות דבר שאנחנו מחכים לו הרבה זמן"

עוד שבועיים ייערך משחק הגומלין בבלומפילד, הראשון לעונה ויצחקי כבר מתרגש לפגוש את האוהדים הצהובים: "תמיד כיף לחזור לבלומפילד עם הקהל שלנו, אנחנו מתגעגעים אליהם כי עכשיו הקבוצות באירופה ירגישו מה זה בלומפילד ואני בטוח שזה ידחוף אותנו יותר"

ITZHAKI