פלזן הוכיחה בשנים האחרונות שצ'כיה אינה רק הרומנטיקה של פראג.  איש התקשורת, הראל סלוצקי, מוכן למפגש מול וקטוריה  פלזן וטוען שלמכבי יש הזדמנות להוכיח שתל אביב אינה רק 'עיר ללא הפסקה' של תרבות

אחד מהשחקנים האהובים עלי בכדורגל העולמי לדורותיו הוא פאבל נדבד "האחד והיחיד" כוכב נבחרת צ'כיה, סמל ביובנטוס ומנהלה המקצועי של הגברת הזקנה (אגב בני הרביעי דניאל כפיל שלו…).

עוד באתר:

הזמן עומד מלכת: צפו בפרומו  למשחק

קונים, עונים וטסים – לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית ולהשתתפות במבצע

לשמחתנו פאבל הוא לא חלק מהסגל של "ויקטוריה פלזן", אבל חמישה שחקני נבחרת צ'כיה שמובילים את נבחרתם אל היורו הקרוב בפריז ישנם גם ישנם! ושלא יהיו לנו טעויות , זה שבפלזן יש את מבשלת הבירה הגדולה בצ'כיה ואת בירה "פלזנר" שהיא מותג מוביל באירופה, לא אומר שמדובר בחבורה שיכורה שנמצאת ב"האנג אובר" תמידי. לכן רצוי שנגיע חדים וממושמעים כשנתיצב על הדשא בבלומפילד מול הצ'כים הסימפטים.

פלזן מוכיחה בשנים האחרונות שצ'כיה זו לא רק הרומנטיקה של פראג, הסקודה, הקטדרלות המרשימות, והבירה המפורסמת, פלזן זכתה השנה בפרס היוקרתי "עיר התרבות של אירופה לשנת 2015" ולנו יש הזדמנות גדולה להראות לה שגם ב"עיר ללא הפסקה", יש תרבות, תרבות כדורגל,ותרבות עידוד.

slutzki

ה"אקס X פאקטור" במשחק מול האלופה הצ'כית וזאת גם אם לא יסכימו אתי עברי לידר ושירי מימון (מי שואל אותם…?) זה הקהל בבלומפילד. רק עם האנרגיות והטירוף נוכל להביא את הויקטורי מול ויקטוריה (איזה מלר הפכתי ,מפחיד…).

בשנה שעברה עמד צוק איתן בינינו לבין העפלה לשלב השני עידוד של 90 דקות ותיהיה טיסה רגועה לצ'כיה. ואם חס ושלום תיהיה תקלה קטנה יש כמה בתי כנסת מרשימים בפראג ובפלזן שלא נזדקק. בהצלחה וצהוב עולה!

הטור הינו טור דעה

הראל סלוצקי הינו מגיש תוכנית הספורט בבוקר של ערוץ הספורט ונחשב לאוהד מכבי המלווה את הקבוצה למשחקי הבית והחוץ.