רגע לפני האימון המסכם של מכבי תל אביב, סלאבישה יוקאנוביץ' דיבר במסיבת העיתונאים של מכבי לקראת המשחק הקרוב מול פלזן, סיכויי העפלה והיריבה הקשה

ההכנות למשחק של מכבי תל אביב מול ויקטוריה פלזן במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות נמצאות בשלבי השיא והערב (ב') תקיים הקבוצה את האימון המסכם שלה לפני המשחק שייערך מחר באיצטדיון בלומפילד (ג', 20:30). עוד לפני האימון המסכם, הגיע סלבישה יוקאנוביץ', מאמנה של הקבוצה מלווה בקפטן הקבוצה, ערן זהבי למסיבת העיתונאים שמועברת לכם היישר מאיצטדיון בלומפילד. 

https://www.youtube.com/watch?v=HDdMWx94Tsg

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

עוד באתר:

זהבי מנתח את המשחק שצפוי מול פלזן

קונים, עונים וטסים – לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית ולהשתתפות במבצע

יוקאנוביץ' פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: 

"עשינו עבודה טובה במשחקים ואמרתי את מה שחשבתי לגבי הרכש. המועדון עשה מאמצים כבירים השבוע וכעת זה לא הזמן להתייחס לכל נושא הרכש. במשחק האחרון לא שיחקנו היטב, יש לנו הרבה מקום לשפר דברים אך הזמן קצר. אני בטוח שהשחקנים שלי יציעו מחר את המשחק הכי טוב שלהם עד כה ויעשו הכל כדי לנצח את המשחק". 

לגבי היריבה שתפגוש מכבי מחר

"פלזן היא קבוצה קשוחה, הם רגילים לשחק באירופה אך אני בטוח שנצליח ליצור להם הרבה בעיות. אנחנו נכבד אותם, אך ראשית נכבד אותנו באיצטדיון שלנו, עם האוהדים שלנו אנחנו קבוצה מסוכנת מאוד.אם נעבוד כקבוצה, נצליח ליצור מצבים. אני בטוח שיהיו מצבים שלא נהיה בשליטה במשחק, אך גם נהווה סכנה ליריבה. פלזן היא קבוצה חזקה מאוד במצבים הנייחים. יש להם שחקנים גבוהים מאוד ואנחנו חייבים להזהר. יש לנו עוד אימון אחד ואנחנו חייבים להיות זהירים".

7

לגבי ההרכב והשחקן החדש שהצטרף

"לכל השחקנים יש אפשרות לשחק מחר. אבי ריקן הוא שחקן נהדר ששיחק בציריך, הוא מוכן לשחק ויכול להיות שהוא יקח חלק. הוא יהיה חלק חשוב בסגל שלנו העונה. ערן זהבי הוא שחקן חשוב מאוד, הוא הקפטן שלנו אבל אנחנו נשחק מחר 11 מול 11. מי שרוצה לדעת את ההרכב שיקנה כרטיס למשחק וידע. אנחנו נגיע מוכנים למשחק ולכל השינויים שלי  יש היגיון מאחוריהם. מחר אנחנו הולכים להתמודד מול קבוצה קשוחה ונצטרך לעשות משחק הגנה של הקבוצה כולה"

לגבי המשחק בבלומפילד מול הקהל הביתי:

"בלומפילד הוא מקום מאוד רועש. במשחק הקודם האוהדים היו נהדרים ואני מאמין שהקבוצה תשחק עוד יותר טוב מחר אל מול הקהל הזה. זה איצטדיון נהדר עם אווירה נהדרת".