היריבה של מכבי תל אביב בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, ויקטוריה פלזן, נחתה היום (ב') בישראל וקיימה את האימון הראשון שלה באיצטדיון בלומפילד. התגובות והתמונות מהאימון של היריבה לפניכם

היריבה של מכבי תל אביב בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, ויקטוריה פלזן, נחתה היום (ב') בישראל וקיימה את האימון הראשון שלה באיצטדיון בלומפילד. מחר (ג') תקיים פלזן אימון נוסף בבוקר כאשר עוד לפני כל אלו, הגיעו המאמן מירוסלב קובק והקפטן דוד לימברסקי למסיבת עיתונאים של הקבוצה לפני המשחק מחר. 

עוד באתר:

זהבי מכוון גבוה

רוצים להצטרף לקבוצה למסע לצ'כיה? לחצו כאן

https://www.youtube.com/watch?v=UkOOEVkrPDo

לימברסקי לא הרבה במילים, אך כן הסכים לומר את הדברים הבאים: "יש לנו מידע על מכבי אבל נשמור אותו אצלנו. אנחנו פה בשביל לעלות לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. הטמפרטורה פה גבוהה, אבל גם בצ'כיה. הדבר הבעייתי מבחינתנו זה הלחות, אבל אנחנו מנוסים מלפני שלוש שנים כשיחקנו פה".

המאמן מירוסלב קובק דיבר על הסיכויים קבוצתו לקראת המשחק מחר:
"אני לא אוהב שקובעים מי פייבוריט במשחק כדורגל. האמת תקבע על הדשא. מחר שתי קבוצות מנוסות וחזקות יעלו לכר הדשא ויהיו הרבה שחקנים בינלאומיים על המגרש. המשחק יחל בתוצאה 0:0 ויש לנו הרבה כבוד למכבי תל אביב.
יש לנו אסטרטגיית משחק אך אהיה מאמן גרוע אם אומר לכם אותה. נראה איך יתפתח המשחק".

על הדברים שלמד מהמשחקים של מכבי נגד היברניאנס אמר קובק: "למרות שהם הפסידו היה ברור מי יותר טובה מבין הקבוצות בשני המשחקים, במיוחד בשני שהיה כאן בבית של מכביץ לי היה ברור מהדקה הראשונה מי תשחק מולנו. מכבי שיחקו טוב גם כאשר הם הפסידו"