לא לפתיחה הזו פיללה מכבי תל אביב בערב פתיחת העונה האירופית כאשר נכנעה 2:1 להיברניאנס במשחק חוץ במלטה. נוסא איגיבור הצליח להעלות את הצהובים ליתרון אך המלטזים הפכו את התוצאה במחצית השנייה לאחר שני שערים של ג'ורג'יניו ולימה הברזילאים. משחק הגומלין יתקיים בעוד כשבוע ביום שלישי באיצטדיון בלומפילד.

בפתיחה הראתה מכבי עליונות אותה הצליחה לתרגם לשער. בדקה החמישית כדור עומק מצוין של ניקולה מיטרוביץ' מצא את גילי ורמוט באחד על אחד מול השוער שהצליח להדוף את הכדור הראשון החוצה. למרות משטח הדשא שהקשה על הצהובים, מכבי עלתה ליתרון בדקה ה-22 אחרי שבן בסט הוריד כדור נהדר עם הראש לאיגיבור בתוך הרחבה, כשהאחרון דייק והכניע את השוער. 0:1 מכבי. בדקה ה-26 היוצרות כמעט התהפכו כשאיגיבור עבר שלושה מגנים, הוציא כדור רוחב נהדר לבן בסט שלא מצא את המסגרת מתוך הרחבה. בדקה ה-34 כדור חופשי של מיטרוביץ' הטעה את השוער של היברניאנס ולהגיע לטיבי שכמעט הכניס את הכדור לתוך השער.ורמוט פריצה יפה, אך איגיבור פספס במעט את הכדור.

המחצית השנייה נפתחה בחילוף ראשון במכבי כאשר ניקולה מיטרוביץ' פינה את מקומו לעומרי בן הרוש שספג את הכרטיס הצהוב כבר בדקה ה-49. בדקה ה-51 ספג בן בסט את הכרטיס הצהוב לאחר שמחה על פנדל ברור שלא נשרק לטובתו. המשחק לא התעלה לרמה גבוה במהלך בתחליתה של המחצית השנייה בה גם ביצע יוקאנוביץ' את החילוף השני שלו כאשר הכניס את ברק יצחקי במקומו של ורמוט. בדקה ב-73 הצליחה הקבוצה הביתית לאזן את התוצאה. ג'קסון לימה הרים כדור מקו שמאל, מצא את ג'ורג'יניו וזה הצליח לנגוח מקרוב את הכדור לרשת. בדקה ה-85 היברניאנס הצליחה להפוך את התוצאה לאחר כדור חופשי של אנדרו כהן שמצא את הראש של ג'קסון לימה שהצליח לנגוח לרשת של חואן פבלו והעלה את הבירניאנס ל-1:2.