שמונה ימים, שלושה משחקי אימון והרבה חוויות מקצועיות ואישיות. קבוצת הנוער חזרה ממחנה אימונים בלונדון, ומאמן הקבוצה זיו אריה מסכם את החוויה ברמה המקצועית והאישית

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב חזרה לא מכבר ממחנה האימונים שקיימה בלונדון. מכבי תל אביב 'שחר' תפתח את עונת 2015/16 בעוד כשבוע וחצי, כאשר מעט לאחר מכן תחל גם היא את הקמפיין האירופאי שלה. רגע לאחר שחזרו לארץ, זיו אריה התפנה לסכם את שמונת הימים שעברו, לדבר על ההכנות לקראת הליגה וגם על קמפיין הבכורה של קבוצת נוער באירופה.

"חזרנו משמונה ימים במחנה אימונים בלונדון. הגענו למתקן ברמה הכי גבוהה שיש, רמה של בוגרים באירופה וזה "מאוד מרשים. קיימנו מספר משחקי אימון טובים שעזרו לקבוצה".

על הקבוצה הנוכחית

יש לנו קבוצה צעירה ואינטילגנטית. מבחינת הכדורגל, דרכנו עוד ארוכה, אך השחקנים מתקדמים מהר. כמו בעונה שעברה, העקרונות של המחלקה נשמרים. יש לנו מעט חריגי גיל לכן הגיבוש של הקבוצה הוא מוטמע כבר, למרות ששמונה ימים אחד בתוך השני בוודאי תרמו עוד ליחסים".

YOUTH

על הסגל המתגבש וההופעה המתקרבת באירופה

"איבדנו את שקד אזולאי שקרע את הרצועה בברכו, והבאנו במקומו את עידן יוגב שימלא את החלל. עידן שיחק איתנו בעונה שעברה והוא כבר דמות מאוד חיובית בחדר ההלבשה. נצטרך לעבות עוד הסגל, במיוחד לאור המפעל שנוסף לנו. אנשים בארץ לא מבינים שהמפעל הזה נועד בעיקר לחוויה ולחשיפה של הילדים לרמות האלו ולמפעלים הגדולים האלה. עומדים בפנינו שישה משחקים ברמה הכי גבוהה, אני בטוח שנתמודד בכבוד מול היריבות".

לגבי הצוות המקצועי החדש שהתגבש בקבוצת הנוער

"דן רומן הוא טיפוס מיוחד ולא רגיל בנוף של המשחק. הוא היה שחקן לא מכבר, הוא מתאמן עם השחקנים, מדבר איתם הרבה, מעלה סוגיות מקצועיות זה תמיד תורם. הוא תמיד גורם לנו לחשוב לדבר. אנטוניו שהצטרף גם העונה הוא נכס. בן אדם שמאמין מאוד בעבודה אישית עם השחקנים ועם גילי לנדאו יש לי חיבור מצוין של שלוש שנים. כמובן שגם דני יוגב הוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה הזו".

TRAINING CAMP LONDON

בקשר לציפיות העונה

אנשים לא תמיד יודעים מה קורה בנוער.הם חושבים שזה תמיד אותם קבוצות, ואותן קבוצות שזכו הן אלה שיזכו עונה אחרי. אצלנו נושא קידום השחקנים חשוב, אך גם התוצאות ונשלב אותם. הקבוצה הזו תלך ותתקדם"..