ניצחון חוץ במשחק קשה מאוד מול הפועל באר שבע בחוץ היה נחלתם של שחקני מכבי תל אביב הערב (א'). יוקאנוביץ: "חשוב מאוד לדעת לשחק ללא הכדור"

מכבי תל אביב רשמה הערב (א') ניצחון שני ברציפות בליגה כאשר ניצחה את הפועל באר שבע במשחק חוץ שנערך באיצטדיון 'טדי'. הצהובים הבקיעו את השער בדקה ה-46 לאחר מהלך קבוצתי נהדר שהסתיים בבישול של אבי ריקן לראשו של ערן זהבי. פרדראג ראיקוביץ' רשם בכורה מוצלחת עם שער נקי.

מאמן הקבוצה סלאבישה יוקאנוביץ' דיבר בסיום על המשחק, היכולת של חניכיו והשוער החדש:"זה היה משחק, איצטדיון וקבוצה מאוד קשה לשחק נגדה. שיחקנו כמו קבוצה רצינית ועבדנו ביחד. שמרנו על רשת נקייה וזו בשורה נהדרת לנו, יש משחקים שצריך לדעת לנצח".

על ההחלטה לשנות את השוער בסגל

"החלטנו לעשות שינוי בסגל, יש איתנו את אחד השוערים הצעירים והמוכשרים בעולם וכבר אחרי חצי אימון איתנו הוא היה טוב. חשוב מאוד בתפקיד הזה האופי והאישיות, לא רק כשוער אלא בכדורגל".

1

על היכולת של השחקנים שלו הערב

"דור פרץ מילא מצוין את מקומם של נוסא ומיטרוביץ', גם עדן בן בסט עבד נהדר על השדה. חשוב מאוד לדעת לשחק ללא הכדור, אלו בשורות נהדרות עבורנו כי בעתיד יהיו משחקים כאלו שנסבול ביחד ללא הכדור".

על ההצבה של שפונגין בכנף שמאל

"החלטתי להשתמש ביובל בצד השמאלי כדי שיעצור את בוזגלו, שחקן מהיר וקשה לעצירה, לכן החלטתי להציב את שפונגין שם והוא עשה עבודה נהדרת. יובל הוא מגן ימני, לא שמאלי, אך הפעם החלטנו להשתמש בו במקום הזה".

לקראת האתגר הגדול בליגת האלופות

"צ'לסי תהיה אתגר גדול, אחד המועדונים הגדולים בעולם ותהיה לנו הזדמנות להלחם מולם ולנסות לקחת נקודות. יש לנו תחרות חדשה מולנו, כל המשחקים יתחילו ללא שערים. אנחנו ננסה להיות תחרותיים ולתת הופעה טובה".