במסגרת פינת 'טור האוהד', מובא בפניכם הטור של יואב קטרנצ'יק, אוהד מכבי שמנסה להחליט האם המשחק החשוב מול באר שבע הערב (א', 20:55)  מגיע בזמן הלא נכון, או בדיוק בזמן לקבוצה מתל אביב

המשחק הערב מול הפועל באר שבע הוא כל מה שמכבי אביב לא הייתה צריכה. בסופו של חודש קסום מלא בקאמבקים הירואים, נצחונות דחוקים והתגברות אמיצה על יריבה עקשנית שחיסלה חלומות אירופיים בעבר, ניצבת לה הפועל באר שבע.

הגמלים, שנראה שהתחזקו עם רכש מדויק באזורים שהייתה קצרה בעונות הקודמות. עם כוח משמעותי בסגל בדמותם של ראדי המנוסה ובן שהר, שאולי, אבל רק אולי, יוכיח סוף סוף איך הוא כל כך הרבה זמן באירופה. אבל יותר מהכל, את החיזוק המשמעותי ביותר עשתה באר שבע בעמדת המאמן. עם ברק בכר, מאמן צעיר ושאפתן שלא מפחד לדבר על הישגים ותארים, נראית מאיימת מתמיד. 

ואולי, אולי זה בדיוק מה שמכבי של עידן קרויף הייתה צריכה. דווקא אחרי העפלה מרגשת לשלב הבתים, דווקא לאחר הגרלה שנמצאת בין אטרקטיבית לאופטימית, דווקא אחרי עוד פתיחה רעה של היריבות הסו קולד "גדולות" מגיעה הפועל באר שבע, ששוב נראה שעושה הכל נכון בדרך למעלה. ההחתמות של ראדי המנוסה שיר צדק ובן שהר יתנו לה את העומק והחמצן שהיא כל כך צריכה בפברואר, הן רק כינור שני להחתמה המשמעותית ביותר של חלון ההעברות – ברק בכר.

והפעם, בניגוד לעונות הקודמות, שהפתיחה מול באר שבע הייתה מגומגמת ולבסוף הקבוצה הטובה והעמוקה יותר זכתה בתואר, המשחק הערב, מעבר ליוקרה, יהיה בעל חשיבות אדירה לצהובים מתל אביב. משחק בו הם יבואו כדי להוכיח דבר אחד –
אנחנו מכבי תל אביב!

*הטור הינו טור דעה