מכבי תל אביב החלה הערב (ה') רשמית את דרכה בשלב הבתים של ליגת האלופות בעת שהוגרלה לבית ז' הכולל את אלופת אנגליה צ'לסי, סגנית אלופת פורטוגל פורטו ואת דינמו קייב. קרויף: "שמחים להביא קבוצות בסדר גודל כזה לישראל"

עוד באתר:

הבית של מכבי בליגת האלופות

העונה כולנו צהוב כחול: לחצו לרכישת החולצה הרשמית של ליגת האלופות

מנכ"ל המועדון מרטין ביין שנכח בהגרלה במונאקו, אמר לאתר הרישמי: "כל אנשי המועדון עבדו קשה מאוד להעפיל לשלב הזה. להיות חלק מרשימה כה איכותית של קבוצות אירופאיות זה כבוד גדול וכמובן שיש לנו הרבה למה לצפות. לייצג את ישראל בשלב הבתים של ליגת האלופות נותן לי תחושת גאווה ואני מאמין כי הנוכחות שלנו בשלב זה תהווה השראה לרבים הקשורים לכדורגל הישראלי".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף אמר לאתר הרישמי : "כל אחת מהיריבות הפוטנציאליות היו אמורות להיות מאוד קשות, אבל אנחנו מאוד שמחים להביא קבוצות בסדר גודל כזה לישראל כמו גם להיות חלק בטורניר מדהים כזה – כמו ליגת האלופות".

המאמן סלבישה יוקאנוביץ' הוסיף: "זוהי הגרלה נחמדה. ברור שבשלב זה של התחרות כל הקבוצות מאוד חזקות וזה אנדרסטייטמנט. יש לנו את מלוא הכבוד לכל היריבות שלנו בבית אך עדיין עלינו להישאר גאים להניף את דגל ישראל באירופה".    

הבלם טל בן חיים, אשר בילה קדנציה במועדון הלונדוני, אמר לאתר הרשמי: "לפני שחתמתי במכבי ת"א היה לי תסריט בראש שאסגור מעגל ואעפיל עם מכבי לליגת האלופות וגם לפגוש את צ'לסי. היום מסתבר יותר מתמיד שהכל כתוב ומישהו מסדר את העניינים מלמעלה. אך עם, זאת זוהי הגרלה קשה ונעשה הכל על מנת לייצג את המדינה בכבוד".