המחזור השני של גביע הטוטו ישוחק הערב (ב') כאשר מכבי תל אביב תפגוש את מכבי פתח תקווה בבלומפילד (20:50). בן הרוש: "המאמן מעלה את המתח לקראת כל משחק"

מכבי תל אביב תחזור לשחק בזירה המקומית לאחר הניצחון בפלזן כאשר תפגוש הערב (ב') את מכבי פתח תקווה למשחק במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. מכבי כזכור ניצחה במחזור הראשון של המפעל כאשר ניצחה את הדרבי מול הפועל בתוצאה 1:3. מגנה של הקבוצה התפנה לשוחח עם האתר הרשמי רגע לפני שהקבוצה מתכנסת לקראת המשחק.

עוד באתר:

חדר הלבשה תוכנית שלישית: חגיגות פלזן

העונה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

https://www.youtube.com/watch?v=Jv_4q40oK-o

לצפייה בסלולרי, לחצו כאן

ראשית, התייחס המגן לניצחון הגדול איתו חזרה הקבוצה מצ'כיה, וגם להגרלה שזימנה לצהובים את באזל פעם נוספת: "אנחנו מאוד שמחים על הניצחון ושמחים שאנחנו ממשיכים באירופה. גם אני אמרתי שוב פעם באזל ושוב המלחמה הזו, אך מצד שני זה נותן מוטיבציה לבוא ולהוכיח בפעם השלישית שאנחנו פוגשים אותם".

לקראת המשחק הערב (ב') בגביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה אמר המגן: "מאוד חשוב שנשמור על הרצף של הניצחונות כדי לשמור על הביטחון. זה תמיד חשוב וטוב לאווירה בקבוצה. צריך לעשות את זה כך או כך.אנחנו מסתכלים על משחק לגופו. המאמן מעלה את המתח לקראת כל משחק וברור שאנחנו באים לנצח".

על הדרך בה השחקנים רואים את הרוטציות שצפויות להיעשות בהרכב אמר בן הרוש: "אנחנו הרבה זמן משחקים בו זמנית בכמה מפעלים, זה שומר על המתח. יש לנו סגל רחב ושחקנים שמגיע להם גם לשחק וזו ההזדמנות שלהם. עם זאת, כל שחקן שמשחק תמיד רוצה לשמור על המקום שלו . ברגע שאתה מקבל את ההזדמנות את רוצה להוכיח וזה טבעי.  אנחנו נגיע לכל משחק במטרה לנצח, ואני בטוח שהקהל שיבוא לעודד יעזור לנו מאוד".