אלי דסה ושלומי אזולאי חתמו בשעות אחה"צ על חוזה לארבע שנים במכבי ת"א לאחר שעברו את הבדיקות הרפואיות והשלימו את המעבר מקבוצת בית"ר ירושלים

אלי דסה ושלומי אזולאי חתמו בשעות אחה"צ על חוזה לארבע שנים במכבי ת"א לאחר שעברו את הבדיקות הרפואיות והשלימו את המעבר מקבוצת בית"ר ירושלים. דסה ישחק עם הספרה 2 בעוד שאזולאי ישחק עם המספר 16.

עוד באתר:

חדר ההלבשה: החגיגות מפלזן

העונה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף אמר לאתר הרישמי: "אני מקבל בברכה את אלי דסה ושלומי אזולאי בתקווה שהם ימשיכו להתקדם במכבי ת"א. נפרדנו מהרבה שחקנים במהלך הקיץ ואנו זקוקים להגביר את התחרותיות כך שאני בטוח כי הם יוסיפו לרעב הקיים לתארים שיש לנו בסגל".  

אזולאי (25) גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה וכשחקן בוגר הספיק לעבור בין היתר בהפועל פתח תקווה, הפועל הרצליה והפועל חיפה. את ההתקדמות הגדולה ביצע השחקן במדי הפועל ראשון לציון שם שיחק לפני שעבר בבית"ר ירושלים בעונה שעברה. אשתקד סיים אזולאי את העונה עם 34 הופעות במדי בית"ר ירושלים וחוץ מזימון הבכורה לנבחרת אותו קיבל לאחרונה, הוכרז אזולאי כתגלית העונה.

דסה (22) גדל במחלקת הנוער של סקציה נס ציונה ועוד הספיק לשחק במחלקת הנוער של מכבי תל אביב לפני שעבר בגיל 16 לבית"ר ירושלים. את הפריצה שלו ביצע דסה במועדון הירושלמי שבו שיחק מעונת 2010/11. המגן שיחק במדי הנבחרת הצעירה בטורניר אליפות אירופה אשר נערך בישראל בשנת 2013 ואף שימש כקפטן הנבחרת לאחר הטורניר. אשתקד קיבל המגן את זימון הבכורה לסגל נבחרת ישראל.

MARTIN DASA AZULAY

אלי דסה אמר לאתר הרשמי בעת החתימה: "אני נרגש מאוד ושמח להגיע למועדון גדול כמו מכבי ת"א ואני מקווה להכנס למעגל ההצלחות של המועדון". שלומי אזולאי, הוסיף: ""אני שמח להצטרף למכבי, מועדון מעוטר שנמצא עם הפנים קדימה. חובת ההוכחה היא עלינו ונצטרך להציג את היכולת שלנו".