מגן פ.צ באזל, פיליפ דגן, מכיר את מכבי תל אביב היטב. דגן כבר הספיק לפגוש את מרבית שחקני הסגל הנוכחי של הצהובים בארבעה מפגשים שתוזמנו להם בעונה אחת במסגרת הליגה האירופית

שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, זו הסטטיסטיקה החיובית שמלווה את דגן במפגשים מול הצהובים. מחר (ד', 21:45) הוא יפגוש את ערן זהבי וחבריו בפעם החמישית. רגע לפני, דגן מצא את הזמן להתראיין לאתר הרשמי של מכבי.

עוד באתר:

בדרך לבאזל: מכבי יצאה לפלייאוף ליגת האלופות

המדריך למטייל הצהוב: הכר את באזל

"כשהוגרלנו לשחק שוב מול מכבי תל אביב הופתעתי", מציין פיליפ דגן, "הופתעתי מהעובדה שזו תהייה הפעם השלישית בתוך שנתיים שנוגרל נגד אותה קבוצה".

degen

בניגוד לקבוצה השווייצרית ששינתה במעט את פניה מאז המפגש האחרון מול מכבי לפני כשנה וחצי, הצהובים ערכו שינויים מינוריים בסגל הקבוצה, כשהשינויים הגדולים נעשו דווקא בעמדת צוות האימון. "ברגע ששמענו שההגרלה זימנה לנו את מכבי לא ממש הייתי מעודכן בנוגע לסגל של מכבי ואיך היא נראית היום. אבל כמובן שלמדנו את היריבה שלנו וניתצחנו את הסגל עוד לפני המשחק מחר".

איזה מכבי אתה זוכר?

"מכבי היא קבוצה טובה מאוד וחזקה מאוד ששיחקנו נגדה. אני מאמין שאנחנו נצטרך להיות טובים מאוד בשני המשחקים הקרובים אם אנחנו רוצים להעפיל שלב".

מכבי צירפה את אבי ריקן. שחקן שהכרת בשנה וחצי האחרונים

"כן אני יודע. אכן מדובר בשחקן טוב מאוד".

RIKAN

שיחקת פעמיים עם באזל בבלומפילד. איזה זכרונות יש לך משם?

"אני זוכר שמזג האוויר היה די חם כששיחקנו שם. היה מאוד מרשים מאוד לשחק בבלומפילד בייחוד כשכל האוהדים של מכבי מקנים אווירה נהדרת ודוחפים את הקבוצה שלהם קדימה לאורך כלל המשחק".

מכבי תשחק  מחר את המשחק הראשון נגדכם בסט. ג'ייקוב פארק. מה מחכה להם?

"מכבי מכירה את באזל טוב מאוד וגם את האצטדיון והם יודעים היטב לאיזה אווירה הם מצפים. לגבי הקבוצה עצמה, אמנם נעשו שינויים, אבל בסופו של דבר לדעתי נישארנו קבוצה דומה לזאת ששיחקה נגד מכבי בשנתיים האחרונות. רק הסגל השתנה במעט".