רגע לפני שמכבי פוגשת את פ.צ. באזל לקרב הראשון על הכרטיס לפלייאוף, גל אלברמן התפנה לשיחה ארוכה לקראת המשחק: "גם אני לא הולך ונהיה צעיר, חיכיתי להגיע לשלב הזה"

 אחד המשחקים החשובים של מכבי תל אביב בשנים האחרונות ישוחק הערב (ד, 21:45) כאשר מכבי תתארח בפעם השלישית באיצטדיון סט. ג'ייקוב של פ.צ. באזל. גל אלברמן, אחד השחקנים המנוסים של מכבי ישחק מחר לראשונה בשלב פלייאוף ליגת האלופות, וינסה להוביל את הקבוצה שלו עם צעד אחד בדרך להיסטוריה אישית וקבוצתית. הקשר התפנה לדבר בהרחבה על הצ'מפיונס, החוויה האישית וההתמודדות עם המתח לקראת המשחק.

עוד באתר:

יוקאנוביץ' מאמין לקראת המשימה מחר 

יריב מפעם: פיליפ דגן בראיון לאתר הרשמי

חבר מפעם: דאבור קפץ לביקור

"אני חושב שזה מרגש כי זה משהו שעוד לא חווינו בעידן החדש הזה של מכבי" אמר אלברמן. "לצ'מפיונס לא מגיעים בצעד אחד, זה דבר שמתבשל וכל פעם שעוברים שלב ומשתתפים במפעלים האירופאים המטרה היא להגיע לפלייאוף ואני שמח שעמדנו בה והבטחנו עונה אירופית".

על היריבה הקשה שלפניו

"אנחנו מאוד רוצים לעבור את הסיבוב הזה למרות שבלי להנמיך ציפייה, יודעים שזה מושכה מאוד גבוהה. גם באזל של אז הצלנו להתמודד טוב יותר ופחות, תלוי במפגש. קשה לנצח את פערי הכוחות של אז והיום. כדי להכנס לצ'מפיונס צריך לעבור משוכות גבוהות כאלו. אנחנו הולכים לקראת משחק שנצטרך לדעת להתמודד עם לחץ שלא קיים ברמה המקומית. זה היה ככה בסיבוב הקודם גם ואנחנו מודעים לקראת מה שאנחנו הולכים".

alberman

על היכולת של מכבי מתחילת העונה

"הקבוצה הציגה יכולת טובה יותר וטובה פחות. זה נכון שעוד אין יציבות, אך צריך לזכור שהעובודות אומרות שיש מאמן חדש ושחקנים חדשים. אני אחד שתמיד מנסה לעשות כדי לעזור לקבוצה שלי לשחק טוב יותר. אנחנו מודעים לזה שתמיד יהיו ביקורות, אנחנו חיים את זה ומבינים שהציפייה היא להציג יכולת גבוה ותוצאות טובות. זה ברור לי גם באופן טבעי שתמיד אנחנו צריכים לשחק טוב ואמורים לצלוח את המטרות שלנו. אין לנו פריבלגיה לא להיות בשיאנו הערב. בסך הכל נעשו שינויים, נעשה ריענון מסוים וקשה לשמור על יציבות. היום זה רגע האמת ואי אפשר להתלות בזה כתירוץ. מחר לא נוכל לדבר על מחוברים או לא. זה מסוג המשחקים שזה הכרחי".

על הדרך שבה משפיעה הבטחת ההשתתפות במפעל אירופי

"לא נבוא כנועים ונגיד שהצ'מפיונס הוא בונוס. עצם זה שהבטחנו השתתפות במפעל אירופי מאוד שימח אותנו, אך שמנו את הליגה האירופית בצד. הצ'מפיונס הוא הדבר היחידי שלנגד עינינו. כולם יודעים כמה אנחנו שואפים וחולמים את החלום הזה שכולנו רוצים להשיג".

על הרצון האישי שלו לשחק במפעל

"אני לא הולך ונהיה צעיר, גם אני באופן אישי חיכיתי להעפיל לשלב הזה שזו פעם ראשונה שאני עושה. עבורי אתה מרגיש שאתה בטופ העולמי. עבור המועדון ועבור המדינה שלנו זה מרגש מחדש, וגם אנחנו רוצים לעשות את זה".