גילי ורמוט וטל בן חיים חוגגים היום (ד') יומהולדת ומדברים בראיון משותף על הרצון העז לעבור את המשוכה הלא קלה הערב. ורמוט: "צריכים לשחק חכם", בן חיים: "עבדנו בשביל זה עונה שלמה"

הערב (ד', 21:35) תעלה מכבי תל אביב למשחק הגומלין החשוב מול ויקטוריה פלזן במסגרת מוקדמות הסיבוב השלישי של ליגת האלופות. עוד לפני כן במועדון מציינים שני ימי הולדת של שחקני הקבוצה גילי ורמוט (30) וטל בן חיים החלוץ(26).

https://www.youtube.com/watch?v=cqF47xHwQNk

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

עוד באתר

פלאשבק: הביצועים של אלברמן במשחק הראשון מול פלזן

קפטן פלזן מחכה לזהבי: "למכבי יש התקפה מצויינת"

כל העדכונים, דיווחים והתמונות מפלזן תמצאו כאן באתר הרשמי

עם סיום האימון המסכם אמש, התיישבו  השניים לראיון זוגי לקראת המשחק החשוב הערב.

"צריכים לשחק חכם" פתח ואמר ורמוט כאשר נשאל על הדרך בה הוא רואה את המשחק של הצהובים הערב. "יש תוצאה מסוימת שצריך להשיג. דבר ראשון זה שאסור לנו לספוג, מעבר לזה המאמן הכין לנו את תכנית המשחק".

ורמוט דיבר גם על תרחיש משחק שיכול לעזור לצהובים לעמוד במשימה בדוסאן ארנה: "אני אופטימי, אנחנו קבוצה לא פחות טובה מםלזן ואם ננצל את המצבים שניצור, עדיף במחצית הראשונה, אז נשים אותם במצב של לחץ. שוב, אני מאוד אופטימי.

טל בן חיים שחוגג 26 קייצים תיאר גם הוא את צורת המשחק הנכונה מבחינתו:מבחינה אופטמלית אני מקווה שנצליח לכבוש שער מהיר, ולנסות להשיג את התוצאה שאחנו רוצים. גם אם זה לא יקרה, חשוב שנעמוד טוב על המגרש ולא נספוג כי אז אנחנו נסתבך עוד יותר. אני מקווה שנצליח להוציא את התוצאה שאנחנו רוצים ולעבור שלב".

בן חיים סיפר על הרצון העז של השחקנים בקבוצה לעבור את המשוכה הלא פשוטה שלפניהם:  "קמפיין מוקדמות ליגת האלופות זה דבר שעבדנו בשבילו עונה שלמה. לא היה קל לזכות אליפות, ולא כל יום יש הזדמנות לעלות לשלב הבתים של ליגת אלופות כך שזו מטרה של כל השחקנים, ואנחנו בתור קבוצה מאוד רוצים להשיג. שבוע שעבר היה משחק מאוד קשה אבל אני חושב שאנחנו יכולים לעשות זה היום".