המשחק הראשון של גביע הטוטו הפגיש בבלומפילד את מכבי והפועל תל אביב לדרבי שנגמר בתוצאה 1:3 לאחר שער יתרון של אבו אביד שלוו בשלושה שערים של איגיבור, זהבי ובן חיים שקבעו את תוצאת המשחק

המשחק הראשון של גביע הטוטו הפגיש בבלומפילד את מכבי והפועל תל אביב לדרבי שנגמר בתוצאה 1:3 לאחר שער יתרון של אבו אביד שלוו בשלושה שערים של איגיבור, זהבי ובן חיים שקבעו את תוצאת המשחק.

המשחק כולו התנהל בשליטה צהובה כאשר כבר בדקה ה-20 מכבי תל אביב הגיעה להזדמנות ראשונה במשחק.  דור מיכה הרים כדור מאגף ימין למרכז הרחבה שם היה עדן בן בסט, אך הנגיחה שלו לא מצאה את המסגרת. שתי דקות לאחר מכן הלחץ של הצהובים נמשך כאשר בעיטה חזקה של אבי ריקן נהדפה על ידי הרוש. בדקה ה-28 גילי ורמוט, שהחליף אגפים עם דור מיכה, הרים כדור מדוייק לראשו של בן בסט שסחט הדיפה נוספת מהרוש. הלחץ הצהוב נמשך גם בצד השני כאשר דור מיכה חתך נהדר את ההגנה האדומה, אך הבעיטה החזקה של מספר 15 חמקה בסמוך לקורה. מכבי המשיכה בלחץ מהאגפים כאשר היה זה שוב ורמוט שבעט מסף הרחבה, בעיטה שנקלטה על ידי הרוש.

45

המחצית השנייה החלה עם חילוף כאשר טל בן חיים החלוץ נכנס במקומו של דור מיכה. בדקה ה-50 כדור קרן של הפועל יצר ערבוביה ברחבה כאשר איאד אבו עביד היה שם כדי לדחוק את הכדור לרשת של חואן פבלו. 0:1 להפועל. מיד לאחר ספיגת השער ביצע יוקאנוביץ' את החילוף השני שלו כאשר הכניס את הקפטן ערן זהבי למשחק. בדקה ה-51 דור פרץ הניף את הרגל ובעט כדור שהגיע מהאויר וננעץ בקורת השער של הפועל. בדקה ה-59 היה זה שוב ורמוט שבעט מחוץ לרחבה ופגש את השוער שעצר את הכדור. בגביע הטוטו מותר לבצע כחמישה חילופים ויוקאנוביץ' ניצל שניים נוספים כאשר החליף את יובל שפונגין וניקולה מיטרוביץ' בנוסא איגיבור ועומרי בן הרוש. בדקה ה-67 מכבי הצליחה סוף סוף להבקיע את השער הראשון במשחק. ערן זהבי השתחרר יפה באמצע החצי של היריבה, התקדם עם הכדור והכניס מסירת עומק נהדרת לנוסא איגיבור שהטעה את הרוש וגלגל את הכדור לרשת. שיוויון בבלומפילד. בדקה ה-71 המהפך הושלם. הרמה נמוכה ומסובבת של עומרי בן הרוש מצאה באופן נהדר את הקפטן שגלש לכדור ודחק אותו לשער של אריאל הרוש. 1:2 למכבי. בדקה ה-80 הגיע הדובדבן של הערב. טל בן חיים החלוץ קיבל את הכדור באגף ימין, סחרר שני מגנים ושלח כדור אדיר לחיבור השמאלי של השער למה שהוא ללא ספק שער המשחק וגם קבע את התוצאה 1:3 למכבי.